3.3.09

Bunga Jarum...



Pagi ini ku kirakan indah walau semalam mata ku paksa terbuka dan tubuh ku kerah mengusaha kerja....


Malangnya, kelas batal kerana ketidakhadiran Miss Connie Morrie...lalu aku pulang sahaja..Mood still happy and not to wory.....
Singgah ke cafe beli samosa dan popiah goreng..... Mood masih segar walau perut terasa lapar..meggie jam 7 pagi tadi lansung tak memberi kesan kepada tubuh ini ku kirakan....
Berdesah di kamar melengung dihadapan laptop, sambil mengunyah sambil separuh baring, aku merenung skrin laptop dan mencari ilham menulis 5 muka surat rencana profile..
Yes!! My beloved papa!!!!!!
After 15minit
Aku terlena.....
After sejam
Aku terjaga dan terpinga-pinga....
Jam menunjukkan jam 1tengah hari, dan aku masih belum siap rencana yang tarik ajalnya jam 5petang ini...
Berbekalkan ilmu didada yang tidak seberapa...aku menaip....
Jam 2 hingga 4 ke kuliah sejenak.....
Balik kuliah terus mengarang dan siap sepenuhnya dengan sepuas hati dan sangat seronok!!!!
Print dan hantar ke Pintu Pensyarah Azwan Azman Azmawati....
Makan petang....( sebenarnya lunch di tesco ) beli pencuci pinggan mangkuk...epal 6 biji...hihii air soya!!!
Pulang ke kamar dan bersiap ke padang ....
( LATIHAN FUTSAL )
7.30petang pulang ke kamar dan mandi..maghrib..bla..blaa...
Jam 8.30malam ada perbincangan asgmnt paper Dekan Komunikasi, En.Adnan.....
After that baru aku dapat menjadi
!!!!!SLEEPING BEAUTY!!!!
Ganti semalam tidur 2jam tue..hohooo..krohhhhhhhh~
Pss.... : HAri ni happi walaupun penat kerana pagi-pagi dah dapat Bunga Jarum dari seorang kanak-kanak comel sekitar usia 6tahun yang tak dikenali...kadang-kadang sesuatu yang kecil adalah yang paling menggembirakan.....

No comments: