26.2.09

Surat Maaf Buat Teman....

Cantik kan..
Selama hidup 22 tahun di atas muka bumi, jarang aku menghargai sesetengah waktu yang aku lewati..mungkin dihabiskan dengan agenda lain...
Yelar...tidur...tidur...tidur...
Aku yakin, bukan aku seorang yang berperangai sebegini...
Kamu? Kalian itu? Anda sendiri ?
Maksud aku, waktu subuh...
Tapi aku juga akui masih ramai yang tidak pernah mengabaikan hening pagi...
Dan aku yakin mereka ini amat taat dan bersyukur berbanding aku...
Mereka akan mendapat ganjaranNya...
Semoga hari ini lebih baik dari semalam...dan esok akan lebih baik dari hari ini...
AMIN
Okeh..kembali kepada tajuk utama posting kali ini, ingin aku mencoret perasaan bersalah yang membeku di dalam hati...menghurai rasa berdosa di dalam hati....dan memohon kemaafan pada yang sudi...
Maaf ya teman.....kerana :
+ Terkadang yang kerap, aku berkasar bahasa dengan kalian... +
+ Jarang yang selalu, tangan ku ringan mendera fizikal kalian...+
+ Sering tidak kerap, aku bertanya khabar dan mengikuti perkembangan kalian...+
+ Selalu yang jarang, aku menjadi pendengar paling setia untuk kalian...+
Maaf ya sahabat......kerana :
+ Khilafnya bahasa menyakiti hati kalian.... +
+ Buruknya rupa tanpa senyum tiap kali bertemu kalian....+
+ Kedinginan sikap aku melayani kalian.... +
+ Kurangnya sensitif, dalam menjaga perasaan kalian.... +
Maaf ya kawan.....kerana :
+ Aku bukan seorang kawan yang sempurna +

No comments: