6.2.09

Penasaran.....~

Ini borang praktikal aku. Aku kene isi ini borang...dan hantar pada 16Feb ni... Tak sangka dah nak tamat tahun 2 aku di USM tercenta.. Bulan April ini akan mengundang pengalaman baru aku di dunia pekerjaan yang mungkin bakal aku tempuh selepas grad..
:head_13:
Wah~

Tapi masalahnyer, aku tengah blur nak pilih mane satu tempat praktikal yang akan aku tuju....
Ni senarai-senarai yang sering ku renung siang dan malam...kalah dapat surat cinta punye tahap nih...
:head_12:
Tengok lah~


Banyak kan....
:head_18:
- Blur Mode : ON -

2 comments:

niena kierana said...

huhu...samalah kt rin.. aku pun tak tau nak buat kat mana ni

yOuJiE.. said...

HAHAHA....aku g Jabatan penyiran jelah~