1.2.09

Selamat Tinggal Cuti ku!!!

Salam Malam Terindah!!
:cinonet_25:
Aku perlu siapkan asgmt ni secepat mungkin kerana besok adalah hari baru yang menuntut aku untuk ;

1- Bangun jam lapan dan mandi...waa!
2-Berjalan sejauh 650meter untuk tutorial Media massa, kuasa dan konflik...
3- Berkeadaan peluh dingin sepanjang di tutorial..
4-After tutorial ader studio grafik di Pusat Seni.
5- Studio itu selama 3 jam dan kapasiti sebanyak hampir 60 orang bayangkan..
6- Submit keje aku yang bakal diselesaikan dengan sentuhan terahir malam ni.
7- Jalan lagi 650meter untuk pulang ostel..
8- Pengsankan diri kerana bergerak tak henti-henti..

:cinonet_47:
In total, aku akan berjalan lebih 1km esok..

Malangnya, godaan syaitan tak pernah mampu aku sepak jauh-jah kerana aku memang takleh berjauhan dengan Lenovi kesayangan aku nih..dan mengepos entry-entry yang pic***n.
:cinonet_15:

Ok lah! Itu ialah Lenovi kesayangan ku...saje nak expose malam ni, kasi die happy ckit!

Kadang-kadang, sesuatu yang setia dan selalu memberi kebahagiaan kepada kita mungkin berubah menjadi sesuatu yang menyedihkan andai kite tak pandai nak tunjuk rasa kasih-sayang dan menghargai mereka.

Aku : Cayang awk! Lenovi...
Lenovi : Cayang awak jugak!
Aku : Lenovi~ janji ehh..
Lenovi : Janji ape?
Aku : Jangan rosak atau 'hang' slalu tau... hii
Lenovi : Hii..baiklah, sayer janji k...
Aku : Camni lah...mmuahh!
Lenovi : Btul..btull..btul!!! ( Ala Upin&Ipin )

:cinonet_08:

Nitez sume!! Selamat menuju kuliah dan kirim salam pada 'cuti' yang telah melangkahkan kakinya dari hidup kite sebagai student...

@upin02
Betul btul..btul..!!


:cinonet_04:

5 comments:

aKu NaKaL said...

haha so funny.. lenovi yea? mende tu? lenova? kereta ke? lenovo? notbook ke? huuhu? or guys from mars? x)~

Youjie said...

Aduh!!! bace bebetul n teke siape die....name kat surat beranak die Lenovo, birthday die tahun lepas bulan 6 hehe....

Youjie said...
This comment has been removed by the author.
Ridhuan said...

haha menarik nama lenovi.. mesti tgh bosan tu smpai becakap ngan laptop..

Youjie said...

Tak bosan..tgh serabut skiiittt jer...Ehhh..ingat xle ker? Lenovi kite special tau....~