23.3.09

Dari Hong Kong Ke Korea....


Tiadalah yang lain pengertian kepada posting kali ini ...melainkan hal makanan belaka....
Pagi-pagi morning, (Ayat comel kawan aku ni) menikmati roti Hong Kong atau Roti Korea di Subaidah Usm memang besh giler.... Ditambah dengan teh hijau yang habanya masih meluap-luap bersatu dengan udara... Huh~ Beza kedua roti fikirlah sendiri.. Agak-agak ape beza Korea dan Hong Kong?
Yang pasti, harga RM2.30-RM2.80 memang tidak mungkin menjadi masalah untuk anda merasakannya sebdiri...TEROS DARI MULUT KE PEROT!!
Semalam aku melelapkan mata dalam lingkungan 4pagi lantaran menyiapkan kerja-kerja... Kemudian, alarm clock bermelodi tarian iban ( hehee..besh tau! ) mengejutkan aku dari lena hingga membawa aku ke meja untuk on9 dan mengetuk papan kekunci...
Kuliah grafik jam 10...tutor " kesayangan" nak ponteng kan jer...maka, aku punya masih banyak ruang untuk tido... ( aku tak habis-habis tidoooooo..tido..tidoooo )
Mata yang "WENG WENG"...
SLEEP MODE : Separa ON
LAPAR MODE : Berkobar-kobar

3 comments:

qaby said...

pagi2 moning..serious comel!

ngeeeheee~

cahaya bulan said...

Mana nak dapat ROTI nih.. Cam besh jer.. mleleh i liur tngok pic roti tuh..:) gtawla kat mana Subaidah USM tuh..:P

yOuJiE.. said...

Qaby :

A'ah..comel kan~ ^_^

Cahaya Bulan :

Hee...rasenya insyallah Subaidah mana-mana cawangan pun ader jual roti ni..try survey tgok..

Yang aku mkn ni, kat subaidah dalam campus usm la..blakang dewan budaya....

Sedappppp..........