11.3.09

Baju kurung dan aku...



Kali terakhir pakai baju kurung di usm..................................hmm.......last sem.......mase................presentation..............baju bewarna pink..haha klise!

Hari ni kempunan pakai baju kurung....haha.....semalam da iron.......till now stil..........................THINKING..........fikirkan ini....... '' betul ker ko nak pakai baju kurung ni Youjie".........itu bermain-main di minda sepanjang menatap sehelai baju tersangkut di almari....yang belum tentu aku pakai sebentar lagi..................hahaaa Terfikir lagi......................adakah akan kelihatan POYO semasa memakai ini............?


Aduh............susahnye menjadi sorang AKU........................


aGaK-AgAk AkU pAkAi TaK?????

1 comment:

niena kierana said...

kalau aku la kan?? aku dah tak ingt bila last aku pkai bju kurng kat usm ni.. rasa sunggh lama .. sebb kbnyakkan baju yg aku bawak tu dah pulang ke rumah ku..wahahaha...