11.3.09

Picisan sedang Curik tulang....di tutor DTP...


Masih ........

Masih ku tak berdaya....
Melupakan mu....
Di hatiku berkata...
Apakah sebenarnya cinta.....
Di hati ini....
Hanya mainan semata......
Namun kau tak mengerti.....
Apakah sebenarnya yang telah terjadi...
Di diri ini...
Kau yang masih di hati....
Tidak terdayaUntuk mengundur diri....
Darimu...
Setelah engkau pergi.......
Tiada apa yang ada di diri ini.....
Kuharapkan kau kan berubah hati....
Semoga kau kan kembali......
Di diri ini....

+ Youjie sedang memakai baju kurung di kelas ini....tapi tidak punya sepatu sesuai lalu dipadankan dengan selipar haus hitam beharga RM3 tajaan Tesco bulan lepas.... +

WiNk~

( lagu ini menemani pagi kuh selama seminggu ini...berulang-ulang kali )

8 comments:

Dato Paduka Masri said...

o... aku amat suka dan setia mendengar lagu ini....

memoir silam kembali kepada ku bersama dengan lagu ini....

yOuJiE.. said...

Lagu ni slow dan steady..haha...kadang-kadang terasa diri melayang dalam alunannya... WiNk~

Dato Paduka Masri said...

tu la.... hehehe..... lebih2 lagi lagu yg ade kat blog i...

picture of you by the cure....

lagi melayang....

hahahahahahaha....

niena kierana said...

wei promot nampak masri.. hahah ;P

niena kierana said...

rin.. lagu ni menjadi pujaan hati suatu ketika dulu.. masa sekolah.. mana mungkin aku leh lupa lagu ni..

wei g comm nite dak??

Ridhuan said...

lagu ape tu? macam best.. mane gmbr pkai bju kurung? xleh tdo la kalo x dpt tgk

yOuJiE.. said...

niena :
Hee...aku g la comnite tapi xde baju lagi, so tgh pertimbangkan....

Ridhuan :
Lagu Andy Flop Poppy..cari la...
Hm..baju kurung punye gamba nanti la.....lalalaaa

niena kierana said...

jom pakai baju kurung je.. wahahaha ;P