25.3.09

Rencana Dr.Azwan..

Sepulangnya aku dari school untuk berjumpa Pensyarah comel, Dr.Azman Azwan Azmawati dan tapak konvo yang menyaksikan kejayaan-kejayaan manusia terpilih berjubah ungu dan mengatur langkah penuh bangga sambil menjinjing jambangan bunga sebesar anak gergasi yang bewarna-warni...
I love diz panorama......
Tujuan berjumpa pensyarah kerana ingin menghantar asgment Rencana yang 'tarikh ajal'nya semalam...gile kentang betol aku nih, selamber riak jer... Tapi sampai jer depa pintu Dr.Azwan, tak terduga tekanan jantung meningkat dan aku melangkah dengan bertenaga dan berbekalkan muke 5posen bagi tujuan meraih simpati...
( poyo la aku nih )
+ Things happen inside there +
( Perbualan disensor )
Selepas beberapa minit yang kurang dari sejam, subjek melangkah keluah dari bilik itu...
( subjek tu aku la )
Memegang asgmnt yang telah ditanda, subjek melangkah menuju sofa school dan menonton wrestling di tv....aku merenung kertas yang diconteng ala-ala ganas oleh Dr.Azwan..
+ Agak Kuciwa +
Jum...sape yang pandai teke ape yang ditulis dr. kat kertas tu..sape teka betul kasi hadiah tau nih..tak tipu...........
psst : Penulisan ni penulisan bebas tanpa konsep mahupun tema persoalan....

*** Selamat berkonvo teman-teman!!!! ***

2 comments:

Anonymous said...

Mungkin bahasa + ayat anda yang agak "seni' mengindahkan rencana ini tetapi kadang- kadang agak mengelirukan
Kandungan, idea, kesinambungan boleh diperbaiki

.hehe..xde keje..entry nk dkt sthun kot. =)

Youjie said...

Hikhik...

ingat Dr.azwan yang komen sebab macam ayat die semasa explain kat saya penulisan tu...

hmm...sy memang pembelit kan ...

Gurau!~ :) tq comin~