31.10.08

Demam Final Exam Lorh...

Salamu......................


Paper exam aku seperti yg termaktub dalam Slip bertarikh tanggal 5/11/13/18 dan 21 November... hmm...sampai hari dan detik ini, sepatah harun pun aku lom mula... rasenye susah gak nak amik feel study ni...tapi, setahu yang aku baca, takde istilah ''amik feel study'' coz semuanya datang dari dalam diri kita sediri.... Hurm....dalam diri kita sendiri?? ( ..wondering...)
:pingu_28:

Study week dalam kalangan plajar university bagi aku lar, bukan actly minggu ulangkaji coz rata-rata selama mata ini memandang dan hati ini mentafsir...study week umpama minggu honey month jer..buktinya :


Bila aku g sewa vcd..rating sewaan menjelang studyweek yang paling tinggi...


Wireless masa studyweek paling weak...menandakan betapa ramainyer pengguna internet yg blom tentu study sambil on9 ...(mcm aku jer..)
:pingu_18:
Bila buka frenster@kawanster@facebook dan lain2.. (..haha..) jumlah manusia yang upload foto memang leh tahan dasatnyer..... (..termasuk aku..)

:pingu_30:
Selain itu, dalam aspek lain selama aku ketahui dan jiwa mengerti lar, rata-rata memilih studyweek untuk berdating... (..KEbommm!!!...batu jatuh atas pale aku..)

So....ni juz pandangan aku sebagai seorang yang dikelilingi manusia-manusia seperti itu.... ( Maybe...) And aku tahu dalam paradikma yang tertentu pula, masih banyak kontra dan simpangnye hehe...jangan maree....
:pingu_24:
So...aku nak study nih!! Doakan aku tak terpengaruh dengan anasir-anasir luar....dan anasir luar pun takkan mempengaruhi aku..hahaaa....
:pingu_31:

No comments: