19.10.08

KiSaH aKu

Aku kepenatan....
Arghh...mengapa sejak akhir-akhir ini kata-kata negatif menjadi zikir ucapan di bibir... Mengapa ya, mudahnya aku terjun ke lembah kontang sebegini.. Di hati hanya merintih..di bibir hanya merungut...perilaku kian mengkalut...fikiran parah terjerut..( masalahnye aku memang kalut selalu ) Tiap detik yang aku lalui bak bumi menghimpit mayat...menhempam kejam hingga bertemu rusuk kanan ke kiri, kiri ke kanan...Nauzubillah.......
:cinonet_47:
Mengapa aku tak bangkit menendang segala kusutan...
:cinonet_54:
Huhuu...kerana aku tahu siapa diriku, umpama lalang terliuk-lentok mengikut arah angin bertiup.. Jika kanan lebih deras dari kiri, kanan lah arah aku...jikalau kiri jauh lebih gagah dari kanan, maka ke kanan lah aku...ehh, silap!! Kiri lah aku.......
:cinonet_29:
Mengapa ya.... sedewasa 21 ini masih lemah menurut kehendak sebenar hati.. Hidup terus diatur diurusi... Jiwa masih diikat dibelenggui... Sedangkan aku pun masih merelai... Mengapa yaa....?? (penasaran aku sendiri...termenung...)
:cinonet_03:

Haihh...(mengeluh buat ke seribu kali...)
:cinonet_15:

Aku tidak mampu berfikir lagi... Saat ini aku hanya ingin berkongsi suara hati yang berlegar saat aku terbaring lesu di kamar sejenak untuk melepas lelah yang berdenyut-denyut menyakiti tulang-belulang aku...( dah la aku ni kering..) Aku pingin rehat sejenak... Tapi aku mengerti diri ini, jikalau aku terbaring...walaupun mata terkatup...fikiran akan terus berlayangan mencari arah yang tidak pernah wujud kini...biar suara bertwa, hati terus dilanda garuda...( mak aii...dasyatnya perumpamaan aku guna ni..)
:cinonet_38:
Hurmm....( coba untuk serius.... +_+ )

Dikesempatan ni, aku pingin titipkan lafaz paling ikhlas buat mereka yang sudi meluang masa emas kalian bagi membaca suara hati ku ini...
:cinonet_35:
''....Umpama seulas suara tanpa nada berkhilafkan irama yang menyelak lembaran dunia sekadar untuk menzahirkan makna bertintakan idea melakar maya buat semua yang sudi mendengarnya....''
:cinonet_40:
Aku tahu siapa kalian...( yang bagitahu aku direct aku tahu la...) Tiada apa yang dapat aku balas sebagai ucapan terima kasih melainkan penulisan yang aku karang setiap hari... insyallah..... Andai terkasar bahasa terlanjur jiwang bicara..harap tahan telinga ( baca guna telinga ker? ) dan hati sekadar menerima.....
:cinonet_24:
P/s : Aku nak rehat sejenak...kerana malam ni adalah malam terpanjang yang aku bakal tempuhi....
:cinonet_20:

No comments: