23.10.08

MiShNyEr...............

:cinonet_15:

WAAaa!!!!...aku telah berjaya mengharungi hari-hari yang menyiksa jiwa dan menusuk rusuk!! ..?? rusuk??
:cinonet_32:
Asgmnt segala jadah aku dah pun hantar then terasa batu besar di atas kepala pun hilang serta-merta..huhuu...4 hari yang berlalu ni benar-benar menyiksakan...sumpah serik aku tak mau buat keje last minit hingga menjejaskan makan..tido..aku...(..teman sebilik aja ngerti nih..syhh...)
:cinonet_47:
Sekarang, aku nak layan movie ''i'm not single ngan Sepi'' hii...nk rehatkan badan..manjekan kalian-kalian aku nih balik da...sebab pasni kene prepare exam dan menempuh study week..hiii...aku bakal perlukan 'kalian-kalain' lagi...
:cinonet_42:
Banyak yang berlaku sepanjang 4 hari ni...aku kehilangan...kehilangan...kehilangan.... ( sambil termenung sejenak..)
:cinonet_40:
Nantilah, akau akan citerkan segalanya dari A sampai Z okay...
But now, i need 2 eat!!! lapanyer......
TATA SUME...MISH U!!
:cinonet_04:
XOXO

No comments: