25.10.08

Malam Yang Terindah....




Apa yang ada di benak Anda ketika kita memandang temaram lilin yang timbul tenggelam? apa pula yang Anda rasakan ketika menikmati mungil hangatnya yang membawa kita pada sebuah keadaan yang damai? Aku sendiri sangat suka cahaya lilin. ia simbol penerang ketika kita menjalani kehidupan. sinarnya lembut tapi terasa nyata dan hidup. nyala apinya kecil tapi ia menari, meliuk, terkadang tegak berdiri tanpa gangguan angin. seredup apa pun, lilin tetap simbol penunjuk jalan.....
:girl_15:

Malam ni, mood berubah menjadi romantis..maka aku bakar beberapa pallet lilin aroma vanilla, malangnya bilik aku yang berkipas gagal mempertahankan cahaya dari terus bernyala... Pasrah aku sejenak, tapi yang aku pasti, malam nih aku akan tidur dengan aroma vanilla berlegar sekitar kamar beradu... maklumlah, aku kan sleeping beauty..hehee....
:girl_16:

Kepada Juliet, ina... rumate aku malam ni, sabar lah ehh... maybe malam ni korang kene bertahan dengan bau vanilla!!!
:girl_9:

p/s :Yang penting, mulai besok kita akan mula bergelumang dengan nota dan study....
:girl_8:

No comments: