21.11.10

Photoshoot Besok!

Malam ni malam memerap di bilik depan laptop, siang tadi amik cap gi USM ada meeting dan terasa berdikari betul-betul sungguh! Apakah kena mengena dua patah perkataan diatas? Yes! Maksudnya saya jarang menggunakan kenederaan awam selama berada di Malaysia dan saya seorang kera sumbang yang mengadap laptop lebih dari 8 jam hari ni! Tak kira tak kira! Bagi saya kalau hidup hanya dengan laptop..itu bukan hidup!

''Hey! get a room!!''

Somethin like dat la ke'enoyying'an die...sebab apa yang membuat seseorang meng'sound kita begitu? Ehee...kita sendiri tahu naa.....

Okeh! apakah saya bakal lakukan besok... ? Ok fine..blog saya bosan sebab ntah la terasa sangat bosan dengan susunan ayat terabur dan tajuk yang tak fokus dan banyak perkataan 'ok' digunapakai berkali-kali dan ayat tak santai. Sebab apa? saya memang sebegini..nak pakai 'saya' saya pakai..kadang mood 'aku' mai saya pakai aku..
Jadi kesimpulan??

Saya adalah blog saya.. sepertimana anda lihat blog saya, sebegitulah saya di alam nyata dan begitu juga jati diri saya mungkin. Owh...begitu serabut dan tak tentu arah??? Yes it's! saya muda lagi..hahaha muda?? tak salah nak serabut serabai... nanti saya susun hidup saya cantik-cantik..saya sapu cat indah-indah then tampal wall paper sebelum tabur labuci bersulam permata intan berlian. Nice bukan?

Dimana kita tadi?

Owh tajuk bosan apa saya akan buat besok eah, mm...saya kena bangun jam 7 pagi sebab tak payah subuh sebab takde kena mengena dengan korang nak gitau kenapa tak subuh. Then saya kena shampoo rambut sebab takut rambut berminyak dan berbau kurang enak.. Mengapa saya buat begitu? Sebab saya ada photoshoot besok. ( akhirnya sampai pada topik asal )

Yer...untuk satu iklan berangan herba. Tak payah bagitau sekarang, nanti tengok di TV yer.. Alah tahu la bukan iklan glamor macam iklan lipsgloss lisasurihani tu, tapi still.. iklan itu dibayar da bayaran tu lagi 10% cukup untuk membiayai program master yang saya akan mulakan january nanti yeay!!!!

Gimme a biG YEAY!!!!!

Dan besok, bukan shooting lagi tapi photoshoot untuk ape ntah tak tahu lupa tanya. Amaran keras untuk remaja di luar sana, jangan hadiri photoshoot tanpa tahu sebab apa dan akan di pamer dimana...sebab mungin...mungkin...malas nak fikir buruk! kinkih..kih...saya tak apa, crew sume kawan saya. Titik!

Masalah saya hadapi sekarang ialah apa?

Saya camera shy!!! Shit la...saya sumpahbenartaktipu kalau depan camera yang dipegang orang saya akan kakugagapdanlembab! Tapiiii...kalau camera di tangan saya...di tangan kawan saya...malah saya akan paksa unuk snap saya sampai deorang meluat. Camner..camner....dah sejam praktis senyum depan cermin tadi sampai peluh-peluh agar besok tak keras ceding....

Dan saya baru tahu!

Yang saya ni tak la hodoh sangat..auwww!!!!
( Sila hantuk kepala atau paling kurang cebik bibir!!! )


Jum..jum...tepuk bantal sapu cadar takut habuk-habuk tu melekat badan mase tido.. Tutup tingkap..tutup lampu tutup ekon buka kipas..sapu losyen minum susu berus gigi...
Allahuma'aya wa'amud...
Mimpi Indah jom!!!

1 comment:

Anonymous said...

haha...
ade bakat...ley g jaohhh
ade rupe...mmg santek la kan...
xsaba nk tgk mncl kt tb nnt...gOod luck ya! :)