2.11.10

Lagu kite!!

Baiklah selamat petang assalamualaikom~~~~

Saya tak leh duduk diam sebab malas gi toilet... ak..akk...pandai pon sebab apee!!! Huhuu...jauh kot toilet tu kena turun tangga pastu belok kiri jumpa pintu..buka pintu tu ader lagi 2 pintu untuk sampai lorong ke toilet.. Tu tak masuk lagi tu..aihhh~
Itulah keunikkan bangunan c10 yang hanya budak wartawan usm jer tahu....



Hmm...saya mati kutu, maka kena update blog sikit pun jadi nak tunjuk kematian kutu saya yang berseorangan sejak jam9 pagi tadi di editing room nih.. huHU..saya akui saya tak mampu hidup berseorangan, jadi saya akan hilang akal sekejap kalau tak buka mulut berpokpek pokpek.. makanya nasib ader blog nih leh saya berpokpek tanpa suara..

Duh...
Dan selain nak ganti puasa awal....saya berpuasa sebab saya nak menahan diri dari lapar dahaga dan kawal mulut dari bersuara.. cewah! Tapi seperti biasa gagal jugak sebab saya ade FB untuk memaki hamun dan memaparkan rasa tak puas hati saya pada audiens tanpa segan silu...tsk..tsskk...

Adeh..adehh...apakah harus saya buat selain dari berasmara dengan P2HD and MacPro and Mic n Headphone ni......tsk...tskk...

Adakah terus ke library mencari idea untuk proposal ehem..ehem..takleh citer hikhik...

Adakah terus lai ke tandas sambil cover spek mata takut jatuh sebab ringat sangat takder cermin..hahhaa...

Adakah terus ke bilik kawan membongkang dan tunggu waktu berbuka sahayaa....hohohhoo...


Aduh....
Duhh.....

Layan lagu jum!
Sebab ni kan lagi kite~~~ ^___^''


WoO0ooPP W0Oopp!!!
camner nak bagi diam nih!! bisin blog aku aihhh~~~

No comments: