15.11.10

Selendang dari Kemboja

Saje nak jual selendang pulak.. Mana tahu berkat berniaga aku dapat hidayah pakai tudung. Cepat aminkan!!!!

Selandang 100% dari negara angkhor watt!!

Kemboja la.. Die buatan tangan yang sangat halus! Takleh masuk mesin punya nih.. Dan satu corak takda yang sama dah.. Kalau ada pun color lain.

Smart kan! Kalau berminat sepasang RM40.00 kalau betminat sila inbox atau jumpa terus amik barang sebab ekceli aku direct selling jer.. Nak post kalu jauh tambah rm5 yer kengkawan!!




Cokolat.... Biru.... Purple tua... Pink....



AtAs sekali dah soldout. Kalau minat gitau ajer line no 1,2,3,4,5. Yang ke-5 tu pirple lawa gleee!!!



Ni detail die.... Kain x panas... Ukuran 180cmx55cm...



Ni cara kalau aku pakai.. Sopan tak sopan tak!!!

Hihiii.. Jangan malu nak beli kay.. Aku juz nak korang nampak howtz macam aku bila gi kenduri-kendara hikhik... Nampak la vouge sikit kan....


Eekkk... Aku vouge?

No comments: