18.9.10

Tak brani beli baju Online~

Cun kan awek nie, lawa kot...longgokkan minah jepun taiwan dan ntah dari mana memenuhi laman sesawang FB lately, jual baju, jual baju dalam, jual kasut, jual beg, jual tudung semua ada...sampai tahap rase macam takyah kuar umah pun leh bergaya kan.. Itulah keupayaan internet....sekarang, girlfriend dok rumah pun merisaukan poket si boyfriend..apatah lagi suami isteri yang dah tentu memang wajib suami yang tanggung semua keperluan si isteri... dok atas katil pun duit dalam bank boleh susut... Mana taknya, clik jer...dah bertukar tanganlah wang ongkos anda yang bukan senang mau dapat ohh....
- sIGH~
Aku pun salah satu mangsanya, dah berhari-hari aku timbang-timbang...masak-masak fikiran sama ada nak percaya ker tak beli baju cara online ni... Risau gak, kualiti dapat tak sama macam kualiti nampak di page FB tu... Takyah la cakap cantik ke tak , minah jepun tu pakai semua memang cantik...kite yang nak membeli jer kena sedar diri bila baju tersarung di badan tu...cantik ker idok kite nih.... Kita yang tahu siapa kite dan ape yang sesuai dengan kite ye tak?
Tapi...
Seluar ni aku tringin nak try lah...hahahaa... nak beli kat mall, keluar dengan encik Bf tu, sah sah die pangkah sambil cakap 'NO''no'no!. Kalau beli online leh senyap-senyap...mane die tahu ye tak...tau tau pakai jer pastu bagi kecur sikit air liur..hakhak hak....gila mampos perasan siyot!
Ok back to masalah asal, nak beli ke idok? RM59 termasuk postage... masalahnyer, after ukur-ukur saiz aku S?? Mana mau carik...gile kecik terasa diri ini...macam tak percaya dan was-was hingga boleh jatuh syubhah nie...adehh....Kalau beli takleh pulangkan pastu aku nak derma kat sapa pulak, then sia-sia jer RM59 terbang naik langit jumpa santa clause...astagfirullah...


Lawa tak? Hahaaa...tanya lagi... kalau aku pakai agak-agak huduh ke tak? Tapi teringin tapi macam tak brapa yakin tapi..tapi...tetapi... aih... 2ohb ni kena kompomkan dah nak beli ke idok...aihh....ana sude fenin lah..feninnn~
Lawa kan....???? kalau aku pakai cmni ke tak jadinyer? Hahahaa..ok lah gelak lah...takper...takper....


Jeket ni lawa gak tapi tak yakin lah kain die ok ke tak...nak cari kedai kalu, penat la...mana nak carinyer.... Sini RM50 kot kalau tak silap...Macam cool jer kan, tapi syakwasangka tu tetap ader...adehhh.....


Ni cun giler, tapi kalau aku dressup camni terus kena cerai talak 3 kot.... Hahaa..ok kiddin, memang lawa tapi aku bukan jenis berani nak tunjuk ketiak kat orang...paha sume kat orang, takper..takper, tengok orang pakai dah puas....
Baju ni dah sold out tak silap aku....


Ok ni baju dah reput, hahaa....3 4 tahun kot aku dok pakai so dah ade lubang sikit di area ketiak dan leher... Ni lah aku, jeans dengan t-shirt dan agak membosankanlah berbanding awek-awek diatas itu. Alaa...aku bukan jenis fesionable...aku jenis tak berani punya...ni baru rase-rase nak buang tabiat sikit jer nak beli baju-baju fesionable tu....hakhakhak...
Terasa macam budak 'baru nak up!'

Nak cari baju diatas sume anda hanya perlu search kat FB korang type :
mix 'n' match - For Us ladies!
Selamat bershopping okeh!!!
Aku mash perlu fikirkan seluar tu.....hahahhaaaa




3 comments:

Baini B. said...

: cantek lah suar tuh. beli je okeyh. kalau agak2 tak comeyl,jual balik secare online. ade kott nak beli. :) hehe

Sakiinah said...

ko beli kalau tak muat ko jual balik jadi bundle online heheheh..kalau xpun derma kat aku wahhaha..aku pernah beli online...so far ok la..cuba ko beli satu dulu..tgk ok ke x..hehe..kalau besar sgt ko jahit la :P

Youjie said...

Messy....takut amik risiko dong~hihii...tgok cmner eah!

S! kite satu saiz ker...jnuh gak la ni kecikkan untuk ko nanti :P