30.9.10

Sekali imbas macam Maria Ozawa kah..kah..!!


"Diri Anda Ialah Apa Yang Anda Makan" dan kenyataan ini benar dalam soal kesihatan. Corak pemakanan menentukan keadaan kesihatan kita kerana diet yang tidak teratur memburukkan kesihatan.
Jadi, tadi aku makan semua benda diatas...Rojaksatebuburabcmehunkuahpasemborbuah dan berbagai lagi yumii!
.
Apa kena mengena dengan tajuk diatas????

OK, cukup bosan kalau copy paste ayat dalam wikipedia ke dalam blog.

Best-best..ujung-ujung bulan kalau dapat makan free terasa bagai bulan jatuh ke riba..gagaaa....
Makanan nombor satu aku, dah tentu-tentu lah satee!!!!!
Tak paham kenapa aku suka sate
..kecik-kecik selalu makan sate tonggek yang ahpek tua bawak sangkut kat bahu sebelah isi sate, sebelah isi kuah kacang..pastu bila orang datang makan sate, die bukakan kerusi kayu pakat duduk keliling ramai-ramai makan sambil cicah dalam tong kuah kacang. Sangat muafakat, sebelah Siva ader Ah Chong, sebelah Ah Chong ader Ahmad sebelah Ahmad Ramusami..
Tak payah buat iklan 1 Malaysia dah.
.
Mase aku amik Mehun Sup, Abang jaga booth tu tegur cakap muka aku sekali imbas macam Maria Ozawa KAH..!!KHA..!!KAHHHH... Lepas tu aku cakap la, sape tu? Astaghfirullah~~ Pastu die cakap, sekali imbas jerla...2 kali imbas lain dah kah...KaH...kaahh!!!! Maria Ozawa tu takleh blah..kahh..kahh!! Terasa perasan hotz sekejap 2 saat. Kahh..kah.....
Tettttt!!!!!!!
Ok kembali ke alam nyata, perut aku penuh dan buncit lepas lunch ni niat dalam hati taknak makan untuk seminggu kehadapan dah...tapi tadi termakan chipsmore after balik opis....
Aihhh!!!!!

1 comment:

Kumbang Jingga said...

maria ozawa?sape tu..jap nk search