25.4.09

Study..study lah!!!

Hari yang memenatkan di samping teman dan taulan yang mereng..
Aku dan Juliet, merangkap teman seranjang aku memang menikmati saat-saat yang menggembirakan.... Ohh..tak lupa Ida dan Ina... Thanks gus!!! Tanpa korang..siapalah aku...
Sob...sobb....!!
Walaupaun Exam akan kami tempuh Isnin ni...
( Nampaknye akan ada insan bakalan mencarut-carut dan menyesal-nyesal sambil terkulat-kulat melihat soalan exam dalam dewan isnin ni.. )
Ade la...sape pun tak kisah yang pasti akan ADe!!
Yang pasti bukan aku..
Kredit :

Aku dan Juliet merangkap rumate dan teman seranjang ku...ahaks!!!!

Dah..dah aku nak study..study..study....

Jom kawan-kawan sekalian alam...kite study untuk CGPA mahupun PNGK..

P.S : Kate nak grat dengan bangge kan~

( Sambil kenyit-kenyit mate )

2 comments:

fifi aswana said...

hehehehe...
study2....

Youjie said...

Ops..yaa.yaa baiklah!
^_^