5.4.09

Birthday BOY Vs Birthday Gurl..

Dengan sepenuh kemalasan aku membuka mata sambil menyesali subuh yang telah lama berlalu pergi...
( Ya tuhan..hambaMu ini semakin jahil )
Sejak kebelakangan ini tubuh terlalu rancak memenuhi tuntutan hidup yang menghimpit waktu..mungkin saat yang bakal hadir dapat aku ceritakan disini. Yang pasti bukan sekarang kerana asgment yang menjerit di meja hampir kehabisan liur dan semakin keperihan tekak. Lantak kau lah!
Seharian ni aku akan mengerjakan Adobe sepuasnya hingga selesai..
Ops....baru ku sedar, hari ini hari istimewa dua insan ala-ala picisan dalam hidup aku.. mereka akan aku papar disini..dan semua akan kenal siapa kan....istimewanya, tarikh lahir mereka sama walaupun antara mereka ini bagai anjing dan kucin....
Grr..rrr.....Ngioww~~
Ngiow!!!! ...Grrree..rrr.....
( Dorang la nih )


Nana & Cembong : Sem ni kak long tak sempat nak buat ataupun cari hadiah buat korang....

Lagipun kak long tahu korang akan belikan hadiah buat kak long khamis nih kan....

Selamat harijadi NANA yg ke-21 & Cembong yg ke-22!!

Panjang umo dan murah rezeki yaa...belajar rajin-rajin jangan nak becenta jerk!!!!


PESANAN : Nana..sem ni kak long kasi kaler oren putih laks oke?



9 comments:

teRi said...

haha.. mcm gay hadiah besday tu.. haha

Aku Iron Man said...

Haha, hadiah yang luar biasa itu.
Aku juga mahu ucapkan selamat hari jadi pada mereka.

niena kierana said...

hahaha..cian nana n cem..cem pun dpt cam pic last tu ker rin? ;P

Youjie said...

Teri :
Hahaa..aku rase hadiah paling bermakne tuh..

Iron Man:
Hadiah dalam biase ape iron man? :P BDW dorang ckp thanks!!!

Niena Kierana :
Hmm..utk cem ...hahaa malas pk arr!

Aku Iron Man said...

Hadiah yang biasa macam kereta Ferrari atau rumah banglo sebijik.
Mesti mereka suka dan sayang kau lepas tu.

Anonymous said...

ish ape la budak rinsu ni.....takder adiah lain ke..tralalala

Youjie said...

hahaa...bistu takkan nak adiah kek jer kot! TIPIKAL DOWH~!!

vidadarisakura said...

bagusnya kak long ni..
hee

ayamjunior@CAR39 said...

ahhaah,,!