6.4.09

Desktop Publishing of Youjie..

Ananda Triana..lalaa....akhirnya aku gepost picnya kamu...jangan mara yaa~

( Disaat ini kami lagi bingungan jawab test DTP )



Serius aku gak study untuk paper ni dan harapkan pengetahuan sepanjang kuliah bisa menjadi tali penyelamat aku menaiki helikopter yang sedang terbang di awan menuju laut biru.

Lantaran semalam hingga jam 4 pagi aku cuba menyiapkan kerja final buat megazine...


+ Penat Banget +


Nilah hasilnyer....


Nampak penuh tapi.......lalalaa...

Saat Dr.Adnan dah bosan tunggu kami yang lembab macam kura-kura menjawab soalan ..
+ Time nih aku dah tido kot +
-__-
Ok lah!! Simple posting jer...actly kne siapkan final projek nih..anta sebelum jam 5p.m..
WISH ME LUCK!!!!!!!!!

4 comments:

NaZZy Hall said...

wahhhhhhhh....
leh take pix mase exm ke??
hehehehehe

nway, gdluck....

vidadarisakura said...

gudlak!
hee

chafizomie said...

tahun lepas, tak da pulak teori test.

best kan adobe indesign? =)

Youjie said...

Nazzi hall :

Bukan exam sangat la...kindaa test2...mm..

Vidadarisakura :

Hmm..aku lebih menggoreng dari merapu.. ehh???

Chafizomie :

A'ahh..memang tahun lepas takde..tapi overall memang best lah dtp nih...enjoy sgt2!!!!