8.12.12

Terima kasih Jumaat 7 December 2012.

Sekian lama dalam ke-stressan, aku berniat untuk happy hari ni.. Maksud aku hari jumaat, sebab aku update entry ni sebelum tidur...time tidur dah hari sabtu. Kiranya hari ni tu hari jumaat lagi lah..  Apekah punya ayat ?

Aku berniat untuk tidak stress dan kelangkabut, niat aku masa solat subuh tadi..jadikan hari ini baraqah dan hindarkan dari sifat-sifat mazmummah .... dan alhamdulillah, aku dapat ketenangan luarbiasa terima kasih Allah... aku ditemukan dengan insan-insan baik, di murahkan rezeki yang teramat sangat hari ini...dan ketenangan yang luar biasa...happy jer dan sederhana... ntah nak cakap camana, walaupun dalam keadaan yang wajar aku kacauBilau, tapi bila ditegaskan aku nak nak nak tenang dan aku percaya yakin Dia menyusun sesuatu untuk sesuatu dan Dia maha pengasih.... aku jadi kuat. Cubalah!!

Sekadar mencatat buat kenang-kenangan.
Salam. Nitez.


No comments: