16.10.12

Felix Baumgartner : RD BULL STRATOS LIVE JUMP


Holaa...haha aku lambat buat entry penerjunan ni , sebabnya.. malam tu aku amat mengantuk dan boleh dikatakan salah satu kerja gila yang aku buat dikala tengah busy dengan banyak hal... sempat plak nak jadi saksi kepada rekod dunia ni... nak pi toilet wee wee pun takut, sebab konon kalau pi tandas nanti balik-balik terjunan dah selesai tak sempat nak join sekaki so jadi penantian yang membazir, konon ingat-ingat nak jadi antara orang terawal menyaksikan moment beharga tu...konon! ahh..semuanya konon belaka...semuanya propaanda. Eh..?

Di kesempatan tu, aku print screen jer keje...nak bagi sapa-sapa tengok la bagi yang tak sempat tonton di live streaming macam aku, baikkan hati ni? :P Jemput tengok..aku malas nak tulis caption-caption bagai dah eah..

Time dia dok naik....arahan macam-macam sampai pitam aku dengar... ada yang sepaah haran tak faham..bengong terasa kala ini...tsk~

 Ni la rupa kapal naik ke atas tu.... macam belon panas... 
 Kapal tu..
 Ni mak die...nama Eva. Rileks jer tengok anak dia dok tempah maut....leh senyum-senyum, yelah kalau berjaya turun..anak die dapat tempah kejayaan, tempah rekod dunia...kira berbaloi la... kih kih...
 Muka ala-ala nak tennag jer, mental kena kuat dikala ini..
 Kalau orang takut ketinggian...ini bukan untuk kalian terima kasih. Serammm mehhh.....

 Sebelum nak terjun. checkup lagi....asyik check jer kerja...sedikit kesalahan bisa membunuh nyawa ok....
 Buka pintu moment, satu dunia berdebar-debar termasuk aku....
 Part ni aku dah terlena sekejap, nampak-nampak dia nak buka pintu..mata pun segar-bugar...... 
 Ya tuhan....boleh imagine tak? Aih...hati memang kering....memang deorang ni tak berapa waras larh...huhu 
 Nampak tak dah terjun tu...iewww! Imagine sekarang camna perasaan dicampak jatih dari ketinggian 39,004Km dan kelajuan 1.342KM/Jam. Laju sangat tu oke....
 Time ni semua nevez... semua berdebar-debar...Apa-apa pun boleh terjadi ini time oke...

 Orang tua ni pun menggelabah asyik suruh mamat tu 'keep talking' .. Camna nak cakap kalau dok terjatuh laju-laju aish.... tapi kalau dia diam ja bahaya kan...mana tau kot mati dah...sebab tu dia suh cakap jer...
'' keep talking'''keep talkin felix..'' pfft~

 Mak dia memang rilek tengaok anak dia tengah terjun....tu adik si felix kot, suweet sangat-sangat kan... :)
 Ok dah sampai ruang udara bumi..
 Dah pijak tanah pun...fuh!!!
 Press pun kelangkabut serbu...tak kasi can rehat walau seminit... huahua gilakejam.

Time ni aku imagina aku tengah interview dia... lolz!

'' nak tanya, apakah perasaan setelah blabla9^^$ER()IU9)(*(%^%$...? ''

Ok, setel terjunan aku pun update sikit-sikit fb...than tidur sebab esok paginya harus bertugas di pulau jerjak seawal 8 pagi...makna kata waktu tidur tinggal 3 jam camtu...

Hmm...sangat informativekan? Huahuaa...
 Okbye. 

^_^

No comments: