8.10.10

Fanie Ziegler


Baiklah..selamat hari lahir diucapkan kepada Farhani Ziegler yang menyambut ulanG tahun kelahiranya yang ke 23 pada 6 Oktober lalu kalau aku tak salah laaa...

Di hari lahirnya, kami-kami telah membawanya ke Seoul Garden melantak lahap selahapnya...

Kemudian kami pulang membawa perut 2 bulan memasing dengan gumbiranya...

Dan akhirnya, seperti bayi kekenyangan susu kami telah lena selena-lenanya.....

However...selamat pendek umur ya beb! Selamat mengingati betapa umur kita makin singkat dan makin menuju ke penghujung garis penamat.... Tak guna ucapan panjang umur sedang hakikatnya kita seolah menipu diri dan menambah lalaikan diri dengan doa-doa panjang umur sebegitu, hampeh jer......

Dengan ucapan pelik ni aku selaku member baru kenal ko nih hanya mampu mendoakan yang baik-baik sahaja yang berlaku di jalan hadapan yang ko sedang tuju... Cewah!!! Dah la lambat posting nak belagak cam ustazah...

Kui..kui..ehemm..ehem...

....................................................tamat bab wish bufday.........................................................................

Okay, apakah yang bakal aku lakukan pada hari sejahtera permai lagi serabut ayam nie... Serabut ayam? Aku harus ke Perpustakaan Hamzah Sendut scanning lagi...
Haduihhhh.........tak paham betul kerja yang dah dikatakan habis tapi masih berlubang..

Hahahhaaaa.....berlubang???

Ok cakap banyak pun tak guna..kerja tetap tak jalan, lebih berbelas ribu artikel kena scan nih...
Nak habis end of this month memang tak mungkin lah...

So...kite enjoy jer lah!!!!


FIFA World Cup ..
Padini Authentic ..
Triumph ...
Baby-G ...
F.O.S ...
Nike Air...

:)

1 comment:

farhani said...

yer saya..ye saya fani ziegler nyer....