28.10.10

Baby-G pergi jua.

Tak ceria tak indah dan tak hidup jika posting tak ditenggekkan dengan sekeping gambar... Mengapa aku berasa begitu, kerana aku mungkin seorang pencinta keindahan atau mungkin metroseksual....

Kalau ada gambar, aku rasa seperti sedang berurusan dua hala... Yes! sistem interpersonal berjalan tanpa kekangan....

Rasa seperti kalian dekat sama aku..

Kalau aku tak letak gambar, anggap itu bisikkan atau tak pun monolog semata.....suara yang datang entah dari mana..

.............................

Hari ni aku agak produktif.. Mungkin kerana puasa, aku jadi hyperactive semacam, tak percaya tanya kakak-kakak master yang dekat dengan aku.. Dalam library aku tak tersengguk-sengguk lagi macam selalu hingga menggamit mata-mata liar menatap aku di satu sudut paling hujung tak kena air cond tu...

Hari ini agak kacau bilau dengan selang seli membuat kerja USMTV dan kerja Green Portal Pn.Hamidah dan at da same time fikirkan projek Dr.Adnan yang terbengkalai sementara waktu... Arghhh....

Kalau ada kebahagiaan dalam perpisahan persis Syahir.. apakah pula kenikmatan dalam keberantakkan persisi Youjie ini.... Ketenangan dalam kebilauan mungkin.....??

Tsk..tsk....pulang saja ke kamar, tenaga seolah tinggal sipi-sipi.. Lantas tubuh ini aku hempas lemah ke dada katil...menanti mata terkatup.. menunggu jam berputar menjelma hari esok..

...............................

Ahh...tiba-tiba terkenangkan Baby-G yang hilang entah kemana, belum sempat bermesra sepuas hati.. Kini dia tak ada lagi disisi.. Rm2 rat gak nak sambar lagi seutas...

Cilanat siapa pakai jam aku. Huh!!

Batal puasa tinggal half pahala.

No comments: