10.11.09

Biar la..nak gak cakap fasal bantal!

Selamat pagi malaysia..!!!haha feeling pengacara MHI lak...
http://emo.huhiho.com
Setiap pagi aku bangun, #pagi kerr~~? permandangan yang aku nampak selain silau cahaya matahari, mestilah bantal-bantal dan kekatil ini...jadi asyik aku jer tengok sorang-sorang...jOm la tengok sama-sama...Aku ade 3 bantal petak, satu di curi dari bilik member..tak tahu kenapa si minah itu tak nak tuntut bantal die, so penggemar bantal nih pun telah membuat harta..lagi dua tu bantal dari umah & bantal tajaan tesco..best! Murah dan lembik...kalau nak sedap lapik kepala beli la bantal Ikea eah....mmm...yang bercorak-petak putih tu bantal yang tak sempat letak sarung...tapi maintain corak peta tiada di sana yer tuan-tuan puan-puan....
http://emo.huhiho.com
# Gelap kan....sebab baru bangun terus snap and nak fellin superstar citer fasal bantal...ade ke orang kesah bantal ko???
Bantal....tak tahu nak cakap ape tapi nak taip....
Ok..ade dua bantal serupa, perasan tak...bantal bujur itu pemberian ex-rumate aku last sem...satu untuk aku..satu lagi Juliet, teman lesbo aku...bantal aku cartoon gajah, die lembu... Yang peliknye, diepun tak tuntut bantal itu dari aku lalu bantal itu menjadi lagi sebahagian bendasing yang menyemak katil aku,takper...i loike ok...
http://emo.huhiho.com
Katil aku sangat sempit..sebab longgokan bantal dan haiwan-haiwan peliharaan yang pelbagai...beruang 2 ekor..gajah sekor...sekor lagi dah pos ke umah...lembu sekoq....jadi faktor ini menghalang aku dari merasa lonli bila di katil....sembang-sembang lah dengan haiwan itu selalu sebab deorang ni pendengar yang baik..tak pernah melawan cakap jauh sekali potong cakap...serius tak rase nak lempang orang kalau slow talk dengan mereka ini....
Urm...ape lagi nak cakap eah...
Ok...orang kate gaya tidur mempengaruhi karakter seseorang, percaya tak? Katanya, kalau tidur terlentang..takde selimut takde bantal dan gaya bebas abis tu...menggambarkan personaliti seorang yang yakin diri dan optimis! Kalau tidur sebaliknya, berselimut dengan sengaja..menutup bantal ke muka..posisi meringkuk...atau menyembam kepala tu menggambarkan personaliti seorang rendah diri atau penakut..
Aku? Mm..rumate kate gaya tido aku macam mayat mati tersepit di celah runtuhan bangunan...hahaha apakah itu?
oK....perlu fikir sama ada mau pulangkan balik bantal yang banyak ini ke tuannya...
http://emo.huhiho.com
I mISs My Queen Size!!!!!!!!

2 comments:

FreDDy O7eRmaRS said...

err bantal busuk xder yer? :)..

satu lg kalau nk elak perut boroi tido mengiring ke kanan la :)

till then..hav a nice day..

Youjie said...

Hihi..itu bear bear yang tengah duduk tu lah bantal busuknyer~

Oh..patut ai tak boroi! ouch~

Arigadou gozaimashta anata~~~ ^_^