29.8.11

Rindu setengah mati..



Aku ingin engkau ada disini... menemaniku saat sepi..menemaniku saat gundah..
berat hidup ini tanpa dirimu...ku hanya mencintai kamu...ku hanya memiliki kamu...
aku rindu setengah mati kepadamu...sungguh ku ingin kau tahu...aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu... ku slalu memimpikan kamu... ku tak bisa hidup tanpamu...
aku rindu setengah mati kepadamu... sungguh ku ingin kau tahuku tak bisa hidup tanpamu....


aku rindu…

Buat ex- ex- yang gua sayang... kalau rindu gua, layan lagu ni okay...
Lagu ni memang menangkap jantung, tambah-tambah kalau kita memang tengah benar-benar rindukan seseorang.....

Rindu setengah mati.. atau slanga penang, rindu nak mampuih!~
Ok kalau suara aku sedap ang muka cukup cute macam awek kat atas tu, sure aku record video version Youjie Rindu setengah mati..

Nitez..mwax!

No comments: