1.9.11

Thank You Allah...

Allah maha pengasih dan penyayang... dikembalikan aku kepada keluarga aku semula..

Dia maha mendengar akan setiap lafaz doa-doaku di setiap solatku....

Dia maha mengetahui isi hatiku yang selalu mengharapkan sesuatu dariNya...

Dia maha mengetahui segela perkara yang baik dan tersembunyi...memberiku ujian dan mengurniakan aku hikmah pada setiap dugaan....

Dia maha berkuasa, disejukkan hati mereka yang sebelum ini keras dan panas sekelip mata...

Dia maha memberi, dan kini aku hampir memiliki semua....


Dia maha Esa...



Ini haziq, adik lelaki baru aku yang baru berusia 2 minggu,,,...


Ini Nur aina watikah... juga adik perempuan sebelah mama and stepfather too...
Kali terakhir bertemu semasa dia masih dalam buaian bersia 4 tahun... dan semalam dia masih ingat aku...kakak yang mengasuh dia dari kecil.... terharunya....


Lama tak balik jumpa mama, finally tahun ni dapat jumpa mama and dapat salam mama ... :') im so hapy tuhan sahaja mengerti.... Terasa macam baru dapat nyawa ke-2... Thank You Allah.. Alhamdulillah.. tuhan sentiasa memakbulkan doa hambanya yang redha dan tidak berputus asa.... alhamdulillah....


Selepas ini dapat pulang kerumah selalu, dan dapat bersama adik-adik tersayang lebih lama...


Ahh..bagaikan mimpi menjadi nyata.... selemat tinggal kedukaan, semoga syawal kali ini merupakan titik permulaan kepada sebuah kehidupan yang lebih bermakna..


Lepas ni, tak perlu menangis sorang-sorang bila rindu mama and adik-adik...


^_^' thanks Allah...




No comments: