2.9.11

Bilik Untuk Disewa?

Dulu, selalu tengok orang cari bilik. Selalu fikir...isk, camner yer nak cari bilik sewa... macam keja orang dewasa jer... tak mungkin aku akan kne cari rumah sewa sampai bila-bila... * geleng-geleng kepala dan muncungkan bibir sambil kerut dahi....


Tup tup tup! hah...sekarang ni aku memang melilau cari bilik nak sewa.. nak cari tapak di bumi pulau pinang ini untuk aku stay sehingga aku ade duit beli rumah sendiri. Hehee... so, rumah itu nanti aku akan stay disitu sehinggalah aku dilamar putera kayangan naik unicorn and sambar aku ke syurga dia yang tak memerlukan aku bersewa lagi dan hidup bahagia selama-lamanya.. wee..... * pejam mata sambil senyum lebar gila.. ^^'


Nak cari sekitar USM... supaya boleh aku jalan kaki jer nak ke kuliah atau kerja nanti. Isnin da daftar diri.. jadi, harus cepat-cepat cari dan cari dan cari lagi!!! yeahh....


Banyak di area U-Hight and Pekaka... Hamna... N-park... penin lah dibuatnya, pilihan banyak tapi ape yang bagus? +_+' help..help...ade siapa-siapa sudi ambil saya jadi housemate? saya rajin dan pengemas orangnya.... juga pemurah! haha... haktuih~


Nak cari yang bagus-bagus, tak bawak masuk laki kedalam rumah.... yang tak kepoh hal orang.... yang bukan jenis panjang tangan atau stalker.... kalau boleh, islam dan tidak kisah hal masing-masing... penting tu!!! hehe...mengada sangat-sangat is'it? yela....nk hidup lama kot.... rumah total saya, pendek kata.


Jadi, mari meneruskan pencarian. dan jangan berpuus asa dan mencari dengan kadar segera...

huhh......




Gambar hariraya ke-3. ^_^' Im pinkyGurl okay...




No comments: