30.9.11

Longest week...dizweek.

Huarghhh......minggu-minggu yang terasa luar biasa panjang....



Minggu ni kehidupan like upSideDown sebab macam-macam benda buat..tapi seronok juga sebab bila kita busy body hal sendiri, maka kita takkan lonely atau rasa kurang kasih sayang muahaa..... kite juz fikir masa yang berjalan mengejar kita dan kerja yang menunggu kita dan tugasan-tugasan yang menghempap kita... kepada yang sering berasa emosi, try tips ini.. busykan hari-hari anda, nikmati indahnya dunia dan tenangnya limpahan kasih sayang dari rabbul izzati... :')




Ape yang busy sangat? kadan-kadang manusia suka busy dibibir sahaja... busy di fb... busy di kepala tapi tangan badan kaki baik punya dok relaks... ok aku selalu begitu, tapi minggu ni busy memacam... Uruskan soal pendaftaran syarikat la.. Uruskan pendaftaran pasport la, haha finally aku ade pasport..siapa nak ajak kawen lari boleh dah...kih..kih.. and busy dengan tugasan, bacaan, order, blablabliblaa.... =_='




Hmm...sebenarnya nak cerita pengalamn setelah bergelar pelajar dan pekerja dan perniaga, tapi tak sempat nak kupas satu-satu nanti orang bosan baca.. juz nak update ape yang aku buat dizweek and later on aku update perasaan aku sekarang ok? calitjari*




Minggu ni aku bergelumang dengan teori dan tugasan disamping kecut jantung buat preparation untuk presentation bulan depan... pftt... penat tau bercinta dengan ramai orang dalam satu masa, StuartHall.. Mc Luhan.. M'Quel... Bandura.. aih, beraneka bangsa semua aku tibai.. bukan ape, aku harus kenal hati budi deorang untuk pilih mana yang akan bersama aku hinggu habis semester nanti... buat teman belajar sama-sama.. sangat nevez ok, setelah bergelar student ni...sebab aku lembab dan slow bab bab belajar.. aku syak otak dah gelap buat benda lagha banyak sangat, oppps...sila jangan salah sangka... manusia tidak pernah lari dari kesilapan. Jadi, aku plan nak buat penyucian hati ... hmmm.....camner tu, gi tanya ustazah-uztazah uols..




Kemudian busy dengan makan, makan-makan makan...minggu ni berat sayer 51kg =_=' perut gelebeh and lembek..yuck tuih! Minggu depan nak buat situp nak maintain balik huhu...salahkan hajar sebab die kuat makan, maka aku selaku kawan semotosikal die...makan la jugak ape yang die makan.. hehee...bdo*




Order...aku hari-hari dikejar order... pfft..again* Duit nak, kerja taknak.. memang tak patut kan..kan..jadi malam ni nak siapkan order, kih...kihh..kih.. tapi kena mandi dulu, petua bunga-bunga aku kembang mekar is mandi sebelum buat.. maka bunga pun mekar semester alam..
gila*

Pastu nak citer ape...

Owh usm dah boleh buka youtube..
Finally Pusat Komputer ade kesedaran sosial betapa pentingnya youtube terhadap pelajar..
** lepas ni boleh la main youtube pulak yeay!!! ( jakuness )


Mmm..malas nak type, bye!

1 comment:

BABYBOO said...

ko xkupas pun entry ko dh pjg berdepa2 kalo ko kupas agak2 pjg mne? hehehehehehe amoi aaaaaaaa meniaga apa mcm? hehehe