1.7.11

Monolog bengong.

Selamat hari jumaat.. :) Hari ni pakai baju melayu warna ape? suka nak tanye soalan sama setiap jumaat di status FB aku tu.. aku suka lelaki yang suka pakai baju melayu... aku rasa mereka sangat howt.. ^_^

peace..

Baru habis menonton drama di Astro Ria, ' Driver Jelita '. After beberapa bulan tak menonton televisyen.. drama romantic comedy pun aku boleh feeling sampai menangis.. walhal tu babak yang tak la sedih sangat... umm..maybe terlebih penghayatan... :')

Seronok citer tu, sangat ringan.. Julia Zigler yang super cute and Zizan Nin yang cute juga.. umm, aku pun nak la kalau ade bibik yang macam zizan, a good listener...the best comforter with his generous soul too.. ahahaa...malas nak citer panjang-panjang fasal drama tu.. gi tengok sendiri okay deary?

Hari ni tak masuk office.. semalam balik kerja terus tidur, lately badan penat and otak penat dua kali ganda... kadang-kadang fikir benda yang tak patut fikir pun...sengaja nak buat-buat fikir banyak. Tapi memang harus fikir..terasa kelangkabut yang hyper melanda diri. Umm..tapi alhamdulillah... segala berjalan baik, takda terlepas mana-mana tugasan yang diamanah....

Its okay youjie, siapa kata kau tak mampu kan?? :)

Hari ni terkurung di bilik as usual...memikirkan beberapa masalah lain pula...
Humm....kadang-kadang kesian otak dalam tempurung kepala ni, harus dipertanggungjawabkan atas segala tindakan.. harus jadi tukang fikir tukang buat keputusan and tukang terima beban..

Until now, aku rase macam tak pernah bagi die rehat pun....
~_~' fine...aku kejam.




Ok lah, nak mandi.
bye.

No comments: