13.7.11

My Belated Birthday Gift.

Saya adalah insan yang dikira bertuah mempunyai lingkungan teman-teman dan kakak-kakak yang banyak dan baik hati dan penyayang lagi sweet. Kalau difikirkan balik..emang semua taulan kuh umurnya lagi dewasa dari aku...

Perkara terseronok bila menjadi yang termuda antara semua, ialah anda bebas bermanja dan dimanja.. thee..heee......dan mengada-ngada.

Ok, mari terus ke topic entry, hari ni nak memberi penghargaan terhadap kak iati, kak sarah, kak linda ahaha pelik panggil die ni kak sebab muda sangat nampak.. kak fairuz, yang ni lagi tak layak dipanggil 'kak' and otai kami kak naddy. Ngeee....

Kerana? kerana mereka dengan buat best dan gedik telah membelikan saya wallet baru bersempena bufday saya 3 bulan lepas. Dan saya terasa sangat teruja dan calturalshocked sebentar..kerana saya memang tengah berjimat-jimat duit nak beli wallet... hampeh kan?

Selama tak berwallet, pakai la sarung ni.. uncang ni kak iati kasi mase die gi kemboja kot tak silap... ke atau China kot...tak ingat la sebab die tu suka pusing dunia... best pakai ni sebab all in one... one in all.. taruk iphone pun lepas... :)

Tapi, di suatu hari yang genteng... deorang i kecoh-kecol call sms...fb..tweeter semua lah..menyeru untuk aku ke hostel ae parcel dari sarawak katanya.... Tercungap-cungap aku berlari dalam kekeliruan..sejak bila aku order barang dari sarawak???

Berbugkus kertas surat khabar... aku buka-buka sekali supraise......la sangat. ~_~'

Paksa aku buka...depan deorang...

Kak Naddy & Iati : Buka la erin tengok la ape dalam!
Aku : alaaa...takyah laa..
Deorang : apesal pulak takyah! bukak laaa...
Aku : bukan taknak buka..erin tak reti nak buat impression yang camna la nanti!!! satgi kalau buat muka biasa-biasa koraaang kecik ati pulak!
Deorang : Bukak!!!
Aku : ~_~' ohh..seukenyer..ahh terimakasih..ohhh~!! dah abis create ekspresi muka paling sweet nih..

Then, balik rumah menggedik...actly dalam kereta dah menggedik teruja gila...juz tadi depan deorang tu kne cover la sikit keterujaan tu... tak macho okay...

Kne la macam bebel-bebel..macam marah-marah bazir belikan hadiah... ehehm..baru cool :p

Masuk bilik terus tuka wallet, sumbat-sumbat-sumbat susun...susun...kata deorang, bagi hadiah lambat sebab tak tahu nak bagi ape kat aku sebab aku selalu ade jer semua..pergh..!!! bajet up ajer... tapi lastly nampak aku perlu salin wallet and disitu peluang yang keemasan berkila-kilau. Maka harus grab!!!!

:')
Sob..sob...upacara pengebumian pun berlansung... bye bye esprit. Saya da cukup tua untuk memakai anda...saya perlu lebih matang dengan Fossil. :P Poyo!!

**Kepada kaak-kakak, trimas grasias uchas grasias!!!! arigadougozaimashta aijin detsu....hait~

No comments: