27.6.11

Pure aku. Paling pure...

Tajuk omputeh tak bermakna entry ditulis dalam bahasa inggeris.... ngee...

Bangun 6 pagi juga tak bermaksud anda akan awal sampai opis...grrrrr....

=____=' demam impulsive dah sampai....

Percaya atau tidak, hari ni berlalu dengan laju...dan aku seakan di bawah sedar...hmm..faham takk camner? somethin like diz actually :

Aku berada dalam satu body yang bergerak dan membawa aku merantau dari jam pertama dan jam seterusnya... aku melihat..mendengar tapi tak dapat bertindak... aku berfikir tapi tak dapat jawapan.... aku bercakap tapi tak bersuara...

Haaaaa...dasyat tak? ok let me make it simple as simple as possible... aku tak makan tapi aku lapar, aku nak makan nasi tapi aku terfikir masa aku sedang mengunyah Subway... aku cakap phone tapi hp atas meja...and i'm like holding burger and talk to the air.... and someone depan aku dah 'hilang akal' atas tindakkan aku. @_@'

Wuuu...tadi meeting pun, i'm like....di awangan and taktahu ape. Tu pun after 25minit lambat...and itu adalah meeting paling penting okay! Sorry prof.Badar...i dah buat muka as innocent as possible tadi hope u maafkan sayer pacar yang hina ini... :( And meeting tu tak best ok, tak membantu skop kerja aku...dengan gaji 'sebegitu' kata ah Chong bukan nama samaran... kami tak perlu nak work hard kot... lolz..

PLUS ! Aku tak tahu hari ni harus cover event di Sunway Hotel... aku hilangkan tentatif programe and jadual event Campriz ehh..how to eja? then Dr.Nik like mencari aku sebab event esok di c10 building 8.30-5.00 pm. And esok sepatutnya aku setelkan... arghhhhh!!!!!

Weh..wehhh....wehhh........?????


So, keputusan dicapai...

Esok setelkan Dr.Nik punya hal...and Campriz tu...
Lusa gi Sunway Hotel, nasi baik lah 3hari.. fuhh!

Khamis : Start editing untuk 4 news and voice over...

=__+' chaiyok chaiyok...wake up wake up la dey!!!!!!



( sorry kalau entry ni menyerautkan korang ea....sharing is caring meh..... ^_^)

2 comments:

BABYBOO said...

mmg serabut la weh hahahahaha mesti sebab ko pnt buat felt flower kot, tu yg di awang awangan...

Youjie said...

A'ah la marina...
taktaula....

macam bodoh jer rase....
rase macam stress yang tak terungkap.... :(