16.6.11

Demam Setha.k.a Aaron Aziz Berakhir..

Haaa......

Ramai dah gilakan mamat sebelah ni kan..kan...
Ramai laki dah bengang jugak dengan mamaat sebelah ni kan-kan...

Ala cakap jela..korang jelez awek korang dah mula pandai nak compare-compare korang dengan seth... kan..kan....

Mamat ni dah memecahkan record memenangi hati wanita lebih puluhan ribu secara serentak dalam satu masa...clap..clap...

Die patut ucap terimakasih pada Drama Nora Alena yang makin melonjak-lonjakkan namanya tak kisah la dari segi lakonan...rupa paras...mahupun kepopulariti-an... seeee...dasyat tak pakej??

dan....tak kurang dengan kehadiran filemKL Gangster.


Dieee....lagiii.!!!........ !_!'

Tutup buku. Marilah berangan dapat suami persis Seth, penyabar dan hampir 100% sempurna..

pss...sebenarnye baru 1st time tengok drama tu tadi, orang cakap dah last episod... ok, last episod kira ok lah seab kita takkan terkomit untuk tonton episod seterusnya kan..kan..nama pun last. Berbekalkan roti coklat gardenia...aku ke melangkah ke bilik tv hostel. Penuh bilik dengan kaum wanita yang sedang kehausan kasih sayang seorang seth...aduh ayat. Lalu aku join...tapi last-last aku nampak lebih excited antara semua... dah maklum-maklum duduk sofa barisan hadapan..

Ehh..apasal makcik tukang gaji tu tak cukup sifat keibuan hah? Turnoff disitu...hee...

Ok, last-last babak Yvoone yang psyco..buat aku terfikir, perempuan ni..kalau dah sayang sangat sangat dah minat sangat-sangat pada seseorang... memang die akan sanggup lakukan apa saja malah sampai tahap mencederakan diri... kan... sedih la tengok... Dalampada semua benci die, aku rase kesian.... mesti die stress bila idaman hati dirampas orang...

Lalu aku terfikir, agak-agak aku akan jadi macam tu tak kalau orang yang aku sayang menjadi milik orang..ohh..noo... tiba-tiba rasa nak cincang-cincang jer si perampas tu... dah la tak bahagiakan orang yang aku nak, lepas tu nak buat kerek mengada-ngada lak...memang aku 'sekolahkan' die pepuas hati huh! see..see....dah teremo.

Tulah aku rasa aku ni sebenanye leh tahan psyco gak orangnya.. eh, apekehell ko ngarut ni bedah!!!

Back to realiti... :)

sECARA PERIBADI, tiada manusia sempurna dalam hidup ni. Manusia berhak mencari kesempurnaan tetapi manusia juga bertanggungjawab menerima ketidaksempurnaan untuk menjadikan sesuatu itu menuju ke arah kesempurnaa...belit tak?

Sesetengah orang, anggap sedikit kekurangan itulah erti sebenar kesempurnaan. Bukan sesetengah sebenarnya tapi bagi aku sendiri la...bila melihat pasangan ade salah atau tercuai... aku menganggap itu adalah comel dan lucuk!.. kalau segalanga 100% beres? best ker??????
+____+ mana cabaran dalam hidup yer tak? Hidup berpasangan harusnya saling melengkapkan...saling menegur dan saling membantu untuk menuju ke jalan yang diredhai..

Ehem..ehem....terasa macam ustazah......

So, moral ofthestorymory...jadilah terbaik untuk suami atau isteri anda...
Tak payah nak jadi terbaik untuk pasangan anda sangat...belum dipertanggungjawabkan disitu yer...hehe..stetmen kejam.

Bye...nunite...penat...... :)

3 comments:

norshila ibrahim said...

aaron aziz mmg terbaik..ahad ni drama baru, muka dia lg...

cuba imagine youjie mnjadi yvonne mcm semlm?? hehehe...

ArmsJackal said...

yg bab compare2 tu tak brp suke

Youjie said...

Shila:

tulaa....i rase leh jer jadi pengganti pompuan gila tu ahhaaa....

Arms:

Hehhee...be the best among the best okay~ :)