5.12.10

Tamra the island





Drama korea tak pernah berjaya menambat hati aku dari Winter Sonata sampai pada MyGirl kalau tak salah lah... Tapi dek godaan teman sebilik, aku kalah tersungkur malah rebah!!

Semuanya gara-gara Im Juu hwan!!!! Walahhh.....



Hensem tak hensem tak??? Park Kyu memang hero paling cool pernah aku jumpa dalam drama korea walaupun ini drama pertama yang aku layan, tu pun lompat-lompat episod kih..kihh...



Beo Jin heroin paling cute gilamampos.... Siyez ...



Cerita tentang percintaan 3 segi antara 2 lelaki dan 1 budak perempuan yang innocent, aku tengok pun stress sebab tak sure si budak pompuan ni nak kat sapa sebenarnya.. Dengan ujian-ujian yang timpa bertubi-tubi..



Suke...sanggup cari fb mamat ni nak add..



Walaupun rasa loser untuk fanatik dengan artis korea.. Tapi kadang-kadang best pulak feeling -feeling high school ni..

Minat artis~~~~

Haktuihhh!!!





So! Jangan cari dimana saya kalau hilang.. Kalau blog tak berupdate.. Semua salah minah dalam gambar diatas Fairuz!!!!!!!

Tengah layan drama korea laaa.. Kah.. Kahhh.. Kahhh!!!


:) selamat berhari minggu!!!!

2 comments:

meow said...

korea byk ceta best..
Beo Jin lagi cute bila dye blakon dlm ceta Cinderella step sister.. huhu..
dah pernah tgk ceta personal taste?? best gak ar..

Youjie said...

Ni la 1st korean drama yg saya tngok...nanti sy carik ya!!!

^_^tq!