27.12.10

Aku tak cukup air, Penang pon tak cukup air gak!!!

Penang kadang-kadang ske sebok hal aku, aku pun tak paham...sekarang sebok nak tiru aku tak cukup air....adehhh!~

Ekceli aku dah sedikit malas nak update blog nie, blog ni dah tak macam blog aku yang dulu yang aku sayang-sayang buah kepayang... sekarang dah nak melayang...

Pheww....sebab ape, dulu ape yang aku tulis takde sapa kesah takde sapa tahu, sekarang aku tulis sikit ja..satu dunia tahu... dari mak-mak sedara..ehee...sori makcik! sampailah kekazen...kekawan...kemusuh...kekanda jangan iri hati dinda naik pangkat ()&^%U:...blalballa...

+__+'' Salah sapa, salah sendiri gedik!

Tapi takpelah, layankanjelah badullll!!! Hari ni aku tak sehat...diulangai tak seeehaaattt!!!
Tadi jumpe Doc.Wikie die suruh aku makan banyak SAYOQ HIJAU dengan minum AYAQ KOSONG~

Kalau taknak mengalami masalah yang lebih teruk dan mukapucatlesitakcukupdarah.. Sila jangan dengar nasihat doktor..

Besok Seluruh Penang kecuali sabah serawak, bukan..bukan..kecuali Feringghi and Balik Pulau akan mengalami masalah keputusan air selama 24 jam, orang penang sila bersedia kerana saya nak lari ke negeri lainnnnnn~~!!!
Hahhaa...gile puas jadi orang keji!!
PHOTO CAPTION : Lagak perempuan berhati KEJI.

No comments: