31.1.10

Hormon tak jelas

Tak bertujuan untuk menujukan pada sesiapa kerana saya hanya beranggapan di sebalik payung itu ada seorang gadis cilik yang sangat comel.... Sepatunya bagus kan!!
Saya sudah berniat untuk blogging dari pagi tadi, tapi hasrat terbantut setelah melihat kertas-kertas bewarna pucat yang terkedang di meja, ya iyalah nungguin apa lagi kalau bukan saya..tunggu saya untuk mengemasnya dan untuk melangsaikan tanggungjawab ke atasnya. Bosan sekali susunan ayat kan...tapi bosan lagi hidup saya kebelakangan ini..
Semalam..selain makan MCd di Masjid Negeri, drive sendiri dan bayar minyak sendiri...selain itu saya hanya melakukan aktiviti yang membosankan sekali.... Cover SUKAD.. Ohyeah, sangat terasa alien apabila wartawan hiburan wannabe terpaksa tukar desk ke SUKAN... oH good..bukan silap..og god!! Terkenang semalam, penuh gaya dengan sunglass dan ala-ala rusa masuk kampung saya dan hanajimi terpinga-pinga di stadium USM.. Setelkan no telefon urusetia bahagian tennis...bahagian bola tamper...yeah bola tampar la cengeng..!. lalu kami dah merasakan urusan untuk hari itu sudah selesai.. Oh ya belum cukup lagi situasi dimana aku yang lupa bawak lense panjang d90 ni...terpaksa terkedek-kedek mengambil shoot gambar yang diharapkan menarik di belakang pemain-pemain...di sisi gelanggang...pusing sana pusing sini... Redha sangat kalau tiba-tiba bola gedik nak cium muke saya saat ituw...demi tugas yer adik-adik....
* Jejaka yang sorang itu sungguh cumil!!!!!
OK cukup di situ...
Lantas, kaki yang hampa dari pantry lantaran water hiter rosak saya heret ke meja...otak saya kerah untuk siapakan asgment....3 story yang saya kena siapkan, apa salahnya saya setelkan 1 dulu ye tak? After siap..baru saya dibenarkan oleh saya sendiri untuk mencari makanan...mancari air panas....hok..hokk...saya ketagihan kafen!!
".. Wartawan : Az*** Suz******* Ad**** Binti Anuar
Lead : Ujian memogram tidak menyakitkan.
USM telah bekerkajasama dengan PRIDE..blabla.... "

Jap gi sambung lah....

1 comment:

HanaJimi said...

haha...aku pown same loh. bangun usai bayar hutang waktu dengkur yang terganggu semalam, terus menjengah pada skrin lappy untuk meneruskan usaha menyusun kata bagi 4 cerita berbeda. huk. aku doakan kamo lagi maju kerna kesusahan yang menimpa dirimu itu lewat tindakan aku juga. terasa ada tanggungjawab terhadap segala kesusahan kamo. huhuhu.
sign by,
hanajimi, sport desk