27.5.09

Jam5.45 mengejut aku dari mimpi yang tidak bernoktah...langkah ku hayun menyuci diri dan mengadap ilahi...Pohonan ketenangan semoga hari ini akan menjadi lebih baik dari semalam dan hari esok akan lebih sempurna dari hari ini....

Amin....

Selesai sarapan lantas Sang Kancil ku pandu ke destinasi serupa..selama hampir sepurnama ini....

Kemeja jalur hujau bertanahkan putih dipadankan dengan anting-anting simbol haiwan ape ntah..yang pasti warna hujau juga berbentuk bulat bertahta batu permata murah sebagai penghias diri...Langkah ku hayun yakin menembusi pintu utama RTM... Hari ini segalanya menanti aku....

PC ofis menjadi medan bertapak yang pertama aku pagi ini...saat ini aku mencoret segala di medan maya...berkongsi rasa dan cerita...
( sUKATIKULAh )

Skrip Segmen SEHATI SEIRAMA menanti di meja bersama longgokkan kertas dan akhbar untuk dicari isi didalamnya... Temujanji dengan pemanggil perlu aku lakukan...merakam ucapan saudara-saudara yang berada di Medan pasti menyeronokkan.. Oh ya...sebenarnya segmen ini ialah segmen kolabrasi antara Stesen Radio Penang dan Medan...Hii...jika siapa ingin menyampaikan salam sila tinggalkan no telefon anda dan aku akan memanggil anda untuk rakaman suara.... Ini serius ya bukan main-main...

DIULANGI : iNI sErIus~

Urm....editing yang 2 belum dapat kulakukan...baru tadi Nina mengajak aku bersarapaN...

Hingga bertemu lagi ya sayang....
(Sayang merujuk pada BLOG AKU YOUJIE )

- Ceria-ceria selaluuuuuuuuu...... -
^_^

2 comments:

encik kelakar said...

salam ziarah...mari bergelak ketawa..jom

miss jiejie said...

Hye !!
new stuff here !!
Adew baju baru².!!
howt stuff !!
Murah² !!sile singgah !!=)
first came first serve !
tq