1.5.09

Transformasi!!


Ok..say gud bye to rambut lama dan WELCOME to my new hair style..hihi..hampir seumur hidup aku selama 22tahun tak pernah berfesyen rambut coz aku sukekan kesemulajadian. Aah la..berserabai dan serabut rasanya lebih lepak dan mudah. ( sebenarnye takde keyakinan )
Tapi sebagai manusia biasa yang tidak tahan godaan nafsu dunia... terutamanya kawan-kawan...kaki ku hayun laju ke VIVA Hair Salon kat Sg.2 betul-betul depan USM. Sebenarnya macam nak tercabut kepala lutut bila mengenangkan perpisahan aku dan rerambut beberapa seketika selepas itu, tapi ku gagahi juga..
+ Ok enuf nerPOYOan +
Alex merangkap tukang gunting : U nak style apa?
Aku : Urm..actly tak tahu but i wan 2 keep my long hair ya..
Alex : Oh..ok u selalu pakain jeans? T-shirt? or baju kurung?
Aku : Jubah..( monolog jer.. ) yes..jeans jer!!
Alex : Ok..i buat u somethin extrem ok?
Aku : Hee..ape-ape jer...
Alex : Ok..ur budget?
Aku : Urm...rm50?
Alex : I akan potong rambut you fringe style ok..
Aku : Ok..ok ape-ape jer...
+ Ini rambut depan mate aku yang telah dipotong waa!!! +

Ok..sekarang aku dapat rasakan titisan peluh di permukaan dahi dan kening setiap kali berada bawah matahari terik..heheee...tahan jew..

+ Haish...pompuan-puan... +

Bye!!bye!!!

NAK BALIK RUMAH SUDA.....BUAT YANG MEMBACE POSTING NI ...mUAXXXXXX!!

XOXO

12 comments:

DizzY AzZ said...

Lady GAGA!!! XD

DizzY AzZ said...

Lily Allen ?!!

Youjie said...

Hahaha!!!

Urm...ntah tak tahu!! Buta fesyen & buta artis...7 buta..mm..

^_^lady gaga???

bvlgarigirl @ Arianna said...

Lawaaaa...jeles !

shibuya said...

mcm mana dgn satu transformasi baru pada mahkota ko tu? ermm btol tak aku cakap dekat viva ok..hihihi..aku baru sampai kl. perlu memberi krdeit dekat aku yer..tgu kemunculan shibuya next semeser satu transformasi jgak akan berlaku!!!

mr. hafis said...

ada tisu tak?

nak lap pipi kesan kisses.

Youjie said...

Arianna :
Hehe...buat jum arianna!!!

Shibuya :
Thanks babe......hehe marvoless!!!!

Mr.Hafis :
Oh...dalam poket tu kan dah ade sapu tangan??

oh_daNia said...

Waaa ...

Bile rambut saya nak panjang ni...huhh~

Ridhuan said...

menarik pe.. cam awek jepun.. kawaii des ;)

sharksuke said...

waaaa.
udah transform ka.
cam awek korea lak.
heroin cter boys over flower.jan di
ahaha
comel gler.

Youjie said...

Oh dania :
Hehe...sabar ya...rambut akan panjang tak lama lagi...
hikhikk ^_^

Ridhuan :
Arigadougozaimashta anata...hehee... :P

sharksuke :
Mkasih...ade ke korea?? wakaka....apa2 aje kamuh!

vidadarisakura said...

comel~hee