4.9.08

Merdeka...Ramadhan...USM...APEX???



Mushi-mushi!!!

Salam…betapa tak updatenye aku, lansung xde post utk kemerdekaan dan ramadhan.. actly tersangatlah busy dengan kehidupan kampus… Sure sume tahu, USM telah terpilih sabagai university APEX.. http://www.malaysiakini.com/news/89025 mendahului Universiti tertua di Malaysia UM, so banyak konotatif dan denotatif yang dpt kita simpulkan dalam hal ini. Terserahlah, positive atau negatif. Walaubagaimana pun, bak kata pepatah...org memberi kita menerima.... Yeahhh....( bit proud of it la )
Hmm.. so agak-agak sebagai pelajar USM, ape patut kite buat hah.. bagi aku, ini memberikan labih tekanan gak lah coz after diz pasti banyak ‘mata-mata’ yg x lepas pandang terhadap sebarang tindak-tanduk pelajar USM dan sebagainya.. arghh…dulik lah, bila 1 yg naik, sejuta lagi akan berusaha utk pastikan yg 1 tu akan tersungkur sama dengn mereka. Kepada warga USM, selamat berjuang dan teruskan memberi yang terbaik ahaksss!!!!

Aku ada menghadiri Upacara Penandatanganan Memorandum Persefahaman di antara USM dgn KLEC-Ventures Sdn Bhd. 4 september lalu, mcm biasalah ucapan2 dari Menteri Pengajian Tinggi Malaysia dan orang2 kuat USM diperdengarkan. Aku yg lengkap dengan notebook sampai ke akhir lansung x sempat nk catat apa-apa coz ucapan tu cukup membosankan huhuuu...kadang-kadang aku rasa kertas ucapan tu memang dicopypaste dari akhbar yang aku baca b4. hahaa...mcm dari artikel Malaysiakini.com pun ader gak... Sokay lah, maybe benda berlaku tanpa persediaan. Yelah, sapa mampi terfikir USM mampu menandingi UM hehe... ( bangge skit lagi coz muke aku terfocus jelas dlm Berita tv3 mlm tu..bukan salah aku ehh..aku pun x tgok berita actly, tp ramai gak inform..hehee..adakah ini petanda titik awal aku ke arena kewartawanan TV3 suatu hari nanti...?? Amin...... :p )

K lah, xnk bosankan page nih dengan berbebel hal angkat bakul masuk sendiri.. hmmm..silap, masuk bakul angkat sendiri.. Aku banyak bende nk tulis tapi ntah laa..maybe post mlm ni aku utarakan pendapat aku mengenai APEX vs USM ni...mlm la kay.. tataa...

Banyak gle keje aku minggu ni, beban sbagai Blogger utk kuliah ' penyelidikkan komunikasi '... Sebagai penolong editor radio campus web 'CINR' ... Presentation kuliah Grafik comn slasa nih... & Kuiz utk kuliah isnin nih...waa...kacaubilau bile difikirkan coz aku manusia SPONTAN yg xpernah teringin nk merancang ape pun... follow da flow haha.....

Arigadougozaimashta!!!

No comments: