31.7.08

Hadiah aRi jAdi paLiNg BeSt....


He's my dear brother Ajim....
Mlm ni birthday dier tp malangnye die sambut dlm wad hospital pekan Pahang..setelah mendapat panggilan telefon dr papa yg membawa khabar sedih nih, aku menangis.. Terasa bumi menhempap sekujur badan ini, namun ku gagahi diri utk menyembunyikan segala yg terselirat di fikiran lalu berlagak selamba je..
SCARED

Aku memang ego dlm bab menyatakan kasih sayang, yes..dats me! However..aku doakan adik selamat dan ternyata memang dia selamat juz yg teruk adalah muka dia yg terseret ke jln tar tu.. sempat aku mengusiknya tadi :


Aku : woit..best x diah birthday ang tahun ni?
Adik: adeah per..? ( ckp x jelas sbb cedera teruk di situ )

Aku: tu..muka baru sempena 18thn..hee
Adik: kepala hotak ang...( antonasi mandatar jer..)
Aku: tu lar, blagak lagi dgn aku konon rider yg cekap..hahaa
Adik: mana aku nmpak..jln kat cni street jer aku redah jelar..x prasan lampu merah pun..
Aku: hmm..k lar..nasib ang x mati kan..
Adik: palaotak ang arr...( kali ni lbh semangat memaki aku )
Aku : k lah..tggu papa dtg k...bye! appy birthday boy!!
Adik : Kay..bye salam..


Agak2 die nih paham ke x yg aku risaukan dier..huhuu..aku risau die mati..aku risau sgt die xder lagi dlm hidup aku.. maka aku memang terang-terangan keseorngan di dunia ini..huhuu...
Sape nk layan aku menyembang sampai 5-6 pg..sape nak ajar aku ilmu2 yg pelik2 di dunia nih..sape lah nk perkenalkan dunia underground yg tersimpan kemas disebalik pembangunan kini..yg penting, sape lah nk jd tmpat aku meluahkan segala2nya rahsia dan masalah aku yg x pernah aku luahkan pada org lain... aku terpaka akui yg adik aku adalah pendengar yg paling baik dlm dunia ini sbb die sanggup melayan aku yg 3 suku nih walaupun die mmg bosan dgn bebelan aku yg mmg membosankan..tapi die sanggup....
Lagi satu,die sayangkan aku..aku tahu bile aku buat2 nk buat bende jahat dp
n die sure die akan halang n marahkan aku.. kadang2 aku rasa dia abag aku tp bukan adik aku...heee... pernah sekali tu :

Aku : Dik..watpa tuh?
Adik ; smoke..awat?
Aku : nak sebatang leh?
Adik: palaotak ang!
Aku : awat lak..aku yg bali tu kay...bagi ke x?

Adik ; hmm...nanti lah, rsa bsalah plak kalu aku bg kakak sendiri rokok..

Aku :ang x kasi aku repot papa! paa....
Adik:
oit!! pompuan xleh merokok la bodooooo!!



Hmm..dats my lil brother.... n i love him soo much!!!

APPY BIRTHDAY KE-18 ADIK KUH!!!
3o jyly 2008...............

JAMBU SEH