14.7.08

Aku tak mampu hipokrit....


Ari ni sepanjang di kelas aku emosi..teramat emosi.. aku tak pasti sama ada puncanya dari perhubungan aku dgn kwn aku tu atau mmg bdn aku sdg mengalami anjakkan hormon yg dasyat sekali..tp mengapa perlu begitu...

Bgai api yg disimbah minyak tanah, kelas pagi ni amat membosankan dan manusis disekeliling kelihatan menjengkelkan bagi aku... YKT214/Teknologi Komunikasi tp mengapa juz blaja cmner nk sign up Gmail n daftar Blog??? hmm..mgkin mmg aku tgh emo hingga apa yg org disekeliling buat adalah SALAH bg aku...Huh....

Dan perkara utama yg menjunamkan mood aku ke tahap paling dalam tak lain kerana aku terpaksa duduk di tepi manusia yg aku paling benci dan yg sebelum ini aku anggap kawan paling rapat...rasanya ini bukan masa sesuai utk aku berhujah panjang tentang mengapa aku terlalu benci manusia itu..
Hmm...aku tak pasti apa tujuan aku mengarang waktu nih..di luar hujan renyai2 dan di dalam mmg sejuk sekali udaranya.. waktu mcm ni mmg sesuai utk tido ngee~ tp masalahnya organ2 bdn aku akan segera menyekat hasrat aku utk tido apabila otak menghantar amaran bahawa byk perkara lbh pnting dr tido cntohnya study atau mengemas atau bla..bla..bla...

So dr aku tdo baiklah aku mengarang...hmm..rasanya dah lari topik nih..aku juz nk luahkan rasa emo aku utk hari ini yg disebabkan manusia itu... Chow..............

No comments: