29.7.08

sgt mahasiswa.....

Ari nih aku n rumate dua2 tlepas subuh..masuk nih dh 2 ari .. ahaha..terasa sgguh setan bile mampu ketawa tanpa rasa berdosa.. then 9.00am aku ader tutorial utk subjek Pengantar Seni Halus, seingat aku kami akan dgr presentation jer tiap kali tutorial.d dgn semangatnye aku duduk di depan dan berniat utk 'take note' coz mmg dah beberapa mggu kami bertiga termasuk nana & fit ponteng kelas seni nih..bukan apa, selain dari buat dosa mengumpat pensyarah kami rasa amat membuang masa sebab mmg kami x penah faham sepatah apa pun yg di ajar di depan, terasa lembab pun ader..

Hasil perbentangan amat lah mengecewakan, setahu aku ni kelas seni tapi presentation bdak2 seni nih haprak tahap cipan!! wooo.....ni aku spat snap :
Hmm..mmg hampeh dan aku tdo jer spanjang tempoh p'bntangan mmg aku tgh di awang-awangan melayan rasa mengantok. Then, untuk meng'cover aktiviti kurang bermoral aku nih aku terus angkat tangan berpura-pura.

Pensyarah : ader soaln kelas?
Aku : saye tuan, hmm..apakah krateria2 yg dapat menentukan nilai estetika sesebuah persembahan?
Tuan :ok, kite serah pada presenter kite..
Prwesenter bju merah tu : er..ukk...hmm.
Aku : sokaay..

Pensyarah : ok, biar sye terangkan..bl.a..laa...
Aku : ZZ..ZzzZ........

Kesimpulanye disini, subjek pengantar seni halus amatttt busann..hukhukkk....

p/s : Antuk..nk tdo..... zz..zzZzz......krohh..krroooh..

No comments: