27.7.08

Youjie...why so down....hukhukk....


Huk..hukk...bgun jer pagi after suboh kol 7 td kepaleotak rase xder mood sgt2... dicapai baju busuk dan jeans2 yg hmpir 3 mggu x bercuci terus dicampak ke dlm mesin basuh hostel.. hmm..seingat aku selama hidup di usm sepenggal, ni baru kali ke-2 aku guna perkhidmatan awam nih... bukan nk tunjuk rajin tp aku memang kedekut nk guna mesin2 ni.. skali pusing rm3.00.. dgn duit tu aku rase dpt mkn sarapan pagi yg lumayan rasanya kahkahh... then, selain tu lak aku memang rase agak najis utk berkongsi mesin basuh dgn org awam. Ntah ler..ni sume pengaruh dari kata2 bf aku lar nih.. kotor la..jijik lar.. hiii....kalau dah malas sumenye ditolak ke tepi deh!!!

Hmm...lame tak tendang bola nih... dpt lepas geram best gak.. ble lar member2 nk ajak msuk gelanggang nih..huhu...aku bosannnnnnnn!!!!!! Yg pasti plwanan futsal depan team aku mesti menang...mesti juara...

Aku pasti....

p/s : I'm crying with nothing......... :'(

No comments: