3.12.13

Dumb blonde

Lenyap lembayung November, pejam-celik-pejam-celik, dah di penghujung tahun 2013.
Seiring waktu berlalu, aku memerhati perubahan sekitar aku. Semua berubah, segala beralih arah..malah debu pun berganti warna. Tetapi melihat diri di cermin..aku masih sama.

Dan hari ini, klimaks pendaman rasa yang aku kira. Mengingatkan diri yang makin matang tua, tetapi kelalaian, kelemahan dan kecuaian yang serupa masih berulang seperti muda remaja. Buat aku mengeluh berat dalam dada. Kalau dulu, clumsy ni orang kata cute.. Orang kata kelakar, sekarang orang panggil bengap lah kan.. =_+'

Aku benci pada diri aku yang hari ini, bagaimana BLUR to the max nya diri, bagaimana bodohnya seorang 26 yang even tak pandai tutup cermin kereta, bangangnya seorang 26 yang tak mampu membezakan gear 4 atau FreeGear. Gagalnya seorang 26 yang tak pandai mengemas, tak reti buat planning dan paling loser seorang 26 ni ialah aku jobless. Aih....ini benar mengeluh.

'Bimbo' kot... ...Attractive ker ko senah?

Anyway...apa pun, aku harus berubah-berubah-berubah-berubah.

Hudnitee..

No comments: