11.12.13

11.12.13

Okehh..Semua cakap kena buat somethin sweet today...
Hmmm...seharian fikir, nuthin sweet pun yang terjadi.... At all.

Pfft...malam ni, di bilik, hp betri abis, ipad betri 5% laptop di kedai. Semua charger di kesai. Kunci motor di semenyih...

Memang terbaikkkk! Jap lagi aku akan terperangkap di kamar sendiri dan mungkin terus tidur....krohh krohh..... Hidup tanpa internet, bagai bernyawa tanpa udara.. Gulps? Perumpamaan tak teragak der....

Tapi dari tidur, aku nak study beberapa buku..yang dia selalu belikan, pfft.....
Jap nak snap. Sementara betri ada lagi 4% nie...

Dan aku akan tertidur dalam angan-angan malam ni, jadi ia akan menjadi 'somethin sweet' jugalah kanzzz...

Ooohhh..la kawen, susah jugeeeee yer..

Aku nevez, aku tak excited, aku nevez.
Nevez if aku tak dapat jadi isteri sebaik fatimah....

Aihhhh...



No comments: