24.8.13

The brokens one!

Terima kasih lah... pada yang sudi membaca, aku fikir aku dah kehilangan semua raeder-reader dulu.
you touched my hearth baby... :)

Currently, baru siap nak ke open house raya kawan.. Kemudian nak ke bundle than malam nak ke majlis berinai, menginaikan mempelai. Camnilah, rutin hujung minggu adalah PACKED!!!!

Alhamdulillah....selagi nafas terhela, tak ingin diri ini melakukan hal yang sia-sia..

Aku bukan kaki lagu, bukak kaki radio. Tak penah ada walkman atau berangan berMP3. Hidup aku selalunya sunyi...walau aku menjahit atau membaca atau buat apa sahaja..aku selesa keadaan sunyi. Biar natural..... tapi kalau nak dengar lagu, ya yaa...dengar bebetul..kita ke HardRock ...kih..kih.. almost 2 tahun tak ke sana.. rasa takda apa disana, walhal dulu...hujung minggu memang disitu aje... biasala budak-budak muda baru nak up, lepak tempat kerlass... Yang dah up pun banyak disitu. Ah..ape-ape jelah...

Satu tahap, aku rasakan kesunyian aku dah di tahap tepu. Lalu aku hulurkan pendrive kepada kak naddy, minta dia bagi beberapa lagu untuk aku sematkan di dalam ipad dan lappy aku. Laptop ja power...buka music boleh bikin hati patah woo...loser-loser. Dengan tidak mahu perkara ini terjadi, aku lantas mengambil keputusan minta random lagu-lagu dari member-member... so aku nak menjahit aku akan on music.. layan... boleh la...rasa gamat and semangat sikit.. ok lah.... lagu tak best aku skip..skip..skip...

''..i know, they've hurt you bad, why hide the scars you have..baby let me straighten out your broken bones...all your fault to me make you more beautiful.. ''

Eh..eh...lirik ni mengancam. Lama-lama aku terlayan lagu si Dia Frampton ni and hafal kemudian nyanyi record delete balik...nyanyi sorang-sorang and ulang-ulang...ulang..ulang...sampai nak tidur pun dengar... why? why?

Haha..tak payah tahu kenapa, aku suka suara and lirik lagu ni.. macam ... '' maybe i see a part of me in them, the missing piece trying to fit in '' entah la.. broken tang mana pun aku tak tahu.. bukankah aku sedang gembira menuju hari bahagia-bahagia ku itu...  so, aku assume aku just suka minah ni sebab dia howt!!!

How i wish, i have big round eyes... like her. So maka renunganku takkan mudah dulupakan sesiapa. ouch... how i wish, suara aku sedap dan mampu mencairkan hati-hati yang rawan...

Kih..kih..stop it erin, stop it!! geli muntah...

Ok lah, kepada broken broken ones di luar sana dun be sad...carilah cinta itu, carilah selagi terdaya dan sekira andai uols tak ketemui cinta yang didamba diharap di pinta.... kembalilah mencintai yang berkuasa dan mencipta kita. CintaNya jauh lebih suci, indah dan tak pernah kurang sedikit pun buat kita hamba-hambanya.....

Jangan broken-broken, because.... i'll be your anchor slowly step by step yer.. eceh, pujuk.

ANYWAY!
Have a nice weekends! Later on akan update apakah yang aku akan beli di bundle, atau takda apa-apa.. Chiow!!!


No comments: