2.12.11

Dari draft September 16, 2010


Warkah buat seorang gadis.

Jangan aku kau cintakan,
Aku hanya seorang teman,
Layani aku persis seorang rakan,
Anggaplah aku pemberi senyuman,
Aku hanya taulan...
Aku normal seorang insan..

Jangan jua aku selalu kau dambakan,
Biarkan aku berlalu,
Izinkan aku menjadi aku,
Kembalikan aku yan dulu,
Aku yang tak perlu memikirkan hati ini..
Hati itu...

Jangan aku kau anggap kekasih,
Kerna aku tak mampu berbagi kasih,
aku jua bukan untuk kau anggap kekasih,
kerna aku tak ingin kau bersedih...
Walau ku tahu kau tetap akan merasa pedih...

Cintailah diri...

Hargailah yang menghargai,
Hormati kehendak hati,
Berhenti menghukum perasaan sendiri..
Berhenti bermain dengan perasaan benci..

Yang berseni..
Dan berhati murni....

Masih ramai yang menyayangi,
Izinkan hati kau dimiliki,
Berpijaklah di daa bumi..
Kembalilah dari ilusi....

Kuatkan iman di hati,
Pasti wujud penawar setelah terguris belati...

Tapi bukan aku,
pasti bukan aku....


:)

No comments: