19.6.10

Lindungilah.

أَعُوْذ ُباِللَّهِ مِنَ الشَّيْطَا ِن الرََّجِيْمِ
Aku berlindung dari Allah dari syaitan yang direjam.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَِن الرَّحِيْمِِ
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

بسم الله توكلت على الله لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم

Dengan nama Allah aku bertawakal kepada-Nya. Tiada upaya dan kekuatan (atas kami) melainkan Allah Yang Maha Agung lagi Maha Tinggi.

Ayat ini diulang bacaannya sebanyak 3 kali

بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شئ في الارض ولا في السماء وهو السميع العليم

Dengan nama Allah, yang dengan nama-Nya akan terhalanglah segala di bumi dan di langit, untuk menimpakan bencana, dan ia Maha Mendengar dan Maha Mengetahui.


اعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق

Aku berlindung dengan kalimah-kalimah (ayat-ayat) Allah yang sempurna dari semua kejahatan yang dicipta-Nya.

........................
Aku hambaNYA...dan kamu jua hambaNYA...kita berkongsi dunia ciptaanNYA...Jangan kamu ganggui aku dan aku takkan ganggui kamu.....
AMIN...

1 comment:

Pumpkin Peroz said...

u ok areen?
we're here for u ok..~