17.6.10

Don't Cry For Me Argentina...

CeLAMAT petang, gue baru bangun nie....jam7 petang gue perlu kumpul di Balai Media prepare untuk cover opening SUKUM -35 USM. Hok...hok...disaat orang lain pincang di gerai mamak betting bola..gue harus ke Stadium berpakaian formal dan menconteng nota dan melapor-lapor....selalunya gue ghairah dengan pekerjaan sebegini tapi tidak hari ini...

Gamba terbalik tanda mogok!!

( Diambil 10minit tadi )

Gue mahu nonton bola!! bola!! bola!!! Hoho...mahu liat cowok genteng! Mahu liat tubuh sasa...hikhiks...ouchh! Korea sama argentina....dua-dua gue sukak!!! Kayaknya harus bawa mini hp ini ke event then curi-curi nonton pakai internet ar!!

............ sIGH~..........

yA UDAH....mahu bangun siap-siap nih, seharian gue di katil....berentap sama tubuh yang nggak sihat, menjadi wanita sempurna emangnya penuh pengorbanan...sakitnya macem-macem....situ sana sini...sabar ya para wanita, kita emangnya kaum paling gagah....!! Yeah!!

Papai!!! Mahu siap-siap.....

Psst....perlawanan 7.30 pm tu waktu M'sia ker waktu sana???

No comments: