14.9.09

Warna-warni di Aidilfitri!


Sesungguhnya di saat ini dan dikala ini, aku amatlah merindui kamar ku..

Sebenarnya rindu nih datang sejak aku pulang ke rumah semalam dan mendapati cadar katil telah ditukar baru..hihiii..

Biru...biru purple corak flora.. Haih~ Macam tegah melambai-lambai ke arah aku saat ini...

Bayangkan tilam yang empuk..bantal kepala 4 ketul...bantal peluk seketul..confoter tebal..semuanya hak aku sorang!!!Syahdunyer......Nyamanyer....

Actly...Ini semuanya propaganda orang umah untuk goda aku balik awal cuti raya lah nampaknya....

# Ada pendapat mengatakan, warna sejuk beku ( biru..purple..dan sekutunya ) sesuai digunakan untuk kamar beradu kerana ia menenagkan fikiran justeru memudahkan proses lelapan...

# Warna hijau sesuai untuk dinding rumah kerana ia menggamit rasa ingin pulang selalu...

# Warna terang seperti oren dan kuning untuk ruangan mentelaah dan ruangan yang memerlukan kita bersikap optimis dan tekun...

# Warna pink untuk bilik baby gurl..

# Warna biru untuk babay boy... ( yeker?? )

# Warna gelap untuk menyempitkan ruang dan sebaliknya...

# Warna-warni untuk orang yang artistik seperti ku ini..hahaha padahal serabot!!

http://emo.huhiho.comRalat : Tajuk Lewah

No comments: